Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp ferdig med bachelorgrad, men jobbsøkingen går ikke så bra som jeg hadde håpet. Vurderer å ta 60 studiepoeng til og dermed ha en bachelorgrad i noe som er mer ettertraktet, ELLER ta en mastergrad i feltet mitt og kjøre fullt ut. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: cd6ac...03a

AnonymBruker
Skrevet

Og feltet ditt er..?

Anonymkode: bb331...7ec

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på hva du er utdannet innen

Anonymkode: 973d4...4b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Master. Gjør det mens du kan, og ikke er bundet opp til jobb, familie eller økonomiske hensyn. 

Anonymkode: a76ab...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om master vil gi deg mer muligheter eller om en ny bachelor vil gi deg mer muligheter. Men det kommer jo an på utdanningen..Arbeidsgivere liker utdanninger som fører til mer konkrete yrker, sikt mot dette (ikke master i en eller annen vitenskap). 

Anonymkode: 2fef6...df7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp ferdig med bachelorgrad, men jobbsøkingen går ikke så bra som jeg hadde håpet. Vurderer å ta 60 studiepoeng til og dermed ha en bachelorgrad i noe som er mer ettertraktet, ELLER ta en mastergrad i feltet mitt og kjøre fullt ut. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: cd6ac...03a

Jeg ville tatt en eller annen jobb, relevant eller ikke. Å bare fylle på med fag for å fylle på er jeg ikke fan av. 

Anonymkode: 123b2...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å svare på uten å vite hvilken utdanning du har, og hvilken master/bachelor nummer to du tenker på. 

Anonymkode: d01fc...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...