Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man fly fra Norge til utlandet nå eller går det ikke? Er det bare noen plasser det går? Og hvilke land kan man evt fly til nå? Jeg mener helst i dag eller i morgen. Har så lyst til å dra på ferie langt vekk. Og hvis det absolutt ikke går enda, så har jeg hørt at man kan ta båt over til nabo landet, kunne man da tatt fly derfra og direkte til utlandet? Kan man reise til Tunisia fra norge i dag eller i morgen? Har endelig fått penger nok til å reise, og Tunisia er mitt drømme sted. 

Anonymkode: a383b...a02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror noen fly begynner å gå fra15/07, stemmer ikke det?

Anonymkode: aaf68...62b

Skrevet

Om du skulle klare å finne et fly til Tunis så må du være obs på at de ikke står på listen over godkjente reisemål.  Det betyr at du ikke er dekket av reiseforsikring og at du må i karantene når du kommer tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått fly til utlandet hele tiden. Jeg har reist ut tre ganger siden mars. Enkelte steder er vanskelige å komme seg til, da det er få fly som går, utover det er det fri flyt, som før. 

Reiseforsikringen gjelder, det er kun Covid19 den ikke dekker (da dette er grunnen til reiserestriksjoner). 

Man må i karantene når man kommer tilbake. 

Men viktigere enn det - sjekk restriksjonene dit du vil reise. Kjedelig å måtte sitte i karantene hele oppholdet. Eller om alt av bassenger og restauranter er stengt. 

Anonymkode: c85f1...04a

AnonymBruker
Skrevet

Det blir utrolig dyrt hvis du blir smittet og må på sykehus, og de har ikke den beste helsehjelpen i slike land. Stopper de å fly eller du er syk og blir nektet å gå ombord blir du sittende fast på ubestemt tid og får ingen hjelp fra forsikringsselskapet.

Anonymkode: 6a3d5...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...