AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Har en masse nye gaver til barn som jeg vil gi bort da de opprinnelige mottakerne ikke lenger skal få de. Har du eller vet du om noen forslag til hvor jeg kan gi disse bort videre for å hjelpe barn som jeg kan forsikre meg om at virkelig trenger hjelpen/gavene? Anonymkode: 15466...c6e
Kittyfox Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Hjelp oss å hjelpe frelsesarmeen røde kors evt andre hjelpeorganisasjoner som måtte være der du bor
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Skrevet 4. juli 2020 11 minutter siden, Kittyfox skrev: Hjelp oss å hjelpe frelsesarmeen røde kors evt andre hjelpeorganisasjoner som måtte være der du bor Takk. Vet du om det er slik at man bare kan donere tingene og man vet at de5 blir gitt bort ordentlig? Slik som jeg feks vet med matposer fra Frelsesarmeen? Anonymkode: 15466...c6e
Kittyfox Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk. Vet du om det er slik at man bare kan donere tingene og man vet at de5 blir gitt bort ordentlig? Slik som jeg feks vet med matposer fra Frelsesarmeen? Anonymkode: 15466...c6e Jeg har vært frivillig hos frelsesarmeen, de er veldig gode på å få ut ting til trengende, de hjelper spesielt til med julegaver når tiden nærmer seg. Ellers veit jeg at hjelp oss å hjelpe ofte har ting liggende for at de skal kunne gi til en alenemor som ikke har råd til bursdagsgave etc.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Send dem til hjelpeorganisasjoner som deler ut leker til fattige barnehjemsbarn i Øst-Europa. Det finnes sikkert en slik organisasjon et sted i nærheten av der du bor. Anonymkode: f577d...de9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, Kittyfox skrev: Jeg har vært frivillig hos frelsesarmeen, de er veldig gode på å få ut ting til trengende, de hjelper spesielt til med julegaver når tiden nærmer seg. Ellers veit jeg at hjelp oss å hjelpe ofte har ting liggende for at de skal kunne gi til en alenemor som ikke har råd til bursdagsgave etc. Takk for svar 😃 da blir det nok en av de organisasjonene jeg sjekker ut 👍 Anonymkode: 15466...c6e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Send dem til hjelpeorganisasjoner som deler ut leker til fattige barnehjemsbarn i Øst-Europa. Det finnes sikkert en slik organisasjon et sted i nærheten av der du bor. Anonymkode: f577d...de9 Ønsker å hjelpe noen her hjemme i Norge, men tanken er god. Anonymkode: 15466...c6e
Kittyfox Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😃 da blir det nok en av de organisasjonene jeg sjekker ut 👍 Anonymkode: 15466...c6e Så fint gjort av deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå