Gå til innhold

Noen her som har tatt permanent lipliner eller leppestift? Erfaring? Bilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på. 

Anonymkode: 54f18...2c7

Tenker det er mye bedre alternativ enn lip fillers for oss som ønsker fyldigere lepper. 
Er 100% mer naturlig resultat 

Anonymkode: 01350...2b5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det har jeg, og jeg har brukt mange tusen på laserbehandling for å fjerne det i ettertid. De som tror det gir et naturlig resultat må virkelig tro igjen!

Anonymkode: 48cd7...ef1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ikke bare bruke lipliner? Det går bort igjen og du ødelegger ikke noe. 
Ellers finnes lipgloss som plumper leppene.

Jeg vil nok kanskje gå for Restylane en gang. Det går jo tross alt ut også. Så om jeg ikke liker det vil det forsvinne.

Botox kommer jeg aldri til å ta.

Jeg fatter ikke at damer vil se så dumme ut! Føler dere dere ikke attraktive nok? Ser plenty av vakre kvinner med små lepper også. Disse får mer respekt også, treffer mer seriøse menn enn disse «jeg går rundt her med stor munn fordi jeg ikke følte meg fin nok fra før».

Anonymkode: c2362...c46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil nok kanskje gå for Restylane en gang. Det går jo tross alt ut også. Så om jeg ikke liker det vil det forsvinne.

Jeg fatter ikke at damer vil se så dumme ut! Føler dere dere ikke attraktive nok? Ser plenty av vakre kvinner med små lepper også. Disse får mer respekt også, treffer mer seriøse menn enn disse «jeg går rundt her med stor munn fordi jeg ikke følte meg fin nok fra før».

Lipliner forsvinner når man kysser😉

Anonymkode: 54f18...2c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det en gang for mange år siden, så det er borte nå. jeg var veldig fornøyd, valgte en farge som ble en litt mørkere forsterkning av min naturlige leppefarge. Tegnet opp konturene rundt leppene og duset litt innover på leppene. Viktig å velge en flink og anerkjent artist da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 8.7.2020 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg fin nok fra før selv om jeg tatoverer leppene - syntes bare det er ekstra fint. Føler meg kjempefin uten sminke også, men sminker meg noen ganger for jeg syntes det er ekstra fint. Har ingen ting med å ikke være fornøyd å gjøre, snakk om å ilegge andre egenskaper....

Jeg skal tatovere leppene i januar, gleder meg!

Anonymkode: 73edb...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...