Gå til innhold

Ble slått av samboeren på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde datenight sist helg. Min mor passet vår datter og vi skulle ta oss noe godt å drikke og middag.

Vi koset oss masse hele kvelden. Vi stikker innom McDonalds for nattmat før vi farer hjem. Vi er beruset begge to, men ikke drita. Jeg klarte da litt klønete å bestille bare til meg, hun ble sur og måtte vente til neste ekspeditør var ledig. Jeg fikk maten, gikk ut ved utgangen og begynte å spise pomfrien da jeg var så sulten

Mens jeg spiser kommer det ei dame til meg og prater med meg. I øyenkroken ser jeg min samboer fare ut i full fart, så snur hun seg og går fort mot meg og drar til meg i brystet. Damen som snakket med meg måpet og ble sjokkert.

Når vi har snakket om hendelsen i det siste sier hun at hun ikke slo meg og at jeg bare gjør meg til. Hun tar meg ikke på alvor. Får bare tilbake at jeg må skjerpe meg.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, vurderer å gå ifra henne da jeg har null toleranse for vold.

Hvordan burde jeg gå frem for å sikre meg datteren min eventuelt, kan min samboer bare ta henne og flytte vekk fra byen?

Anonymkode: d1ee9...ffc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det har skjedd en gang la det gå

Anonymkode: 32f39...483

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde datenight sist helg. Min mor passet vår datter og vi skulle ta oss noe godt å drikke og middag.

Vi koset oss masse hele kvelden. Vi stikker innom McDonalds for nattmat før vi farer hjem. Vi er beruset begge to, men ikke drita. Jeg klarte da litt klønete å bestille bare til meg, hun ble sur og måtte vente til neste ekspeditør var ledig. Jeg fikk maten, gikk ut ved utgangen og begynte å spise pomfrien da jeg var så sulten

Mens jeg spiser kommer det ei dame til meg og prater med meg. I øyenkroken ser jeg min samboer fare ut i full fart, så snur hun seg og går fort mot meg og drar til meg i brystet. Damen som snakket med meg måpet og ble sjokkert.

Når vi har snakket om hendelsen i det siste sier hun at hun ikke slo meg og at jeg bare gjør meg til. Hun tar meg ikke på alvor. Får bare tilbake at jeg må skjerpe meg.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, vurderer å gå ifra henne da jeg har null toleranse for vold.

Hvordan burde jeg gå frem for å sikre meg datteren min eventuelt, kan min samboer bare ta henne og flytte vekk fra byen?

Nei, det kan hun ikke.

Anonymkode: 16657...390

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du ikke forteller hele historien her. Du har sikkert flørtet med en annen dame foran kjæresten din? Ikke rart hun blir forbanna. 

Anonymkode: c0870...5b1

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt ugreit. Hun kan ikke flytte vekk fra det området dere bor i når dere har barn. 

Anonymkode: 7c769...957

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Dere var fulle begge to på byen, hun drar til deg i brystet (noe som er uakseptabelt - helt enig) og nå vil hun ikke innrømme det?

Tenker at du får si til henne at hun må stå for det hun har gjort ellers kan dere ikke leve sammen.

Hvis denne episoden er første gang noe slikt har skjedd, det er helt ute av karakter for henne så synes jeg du skal gi det en sjanse. Men da må hun innrømme det hun gjorde. Hva er hennes versjon da? Hvorfor ble hun så sint når hun kom ut?

(Og før alle kommer løpende med at jeg hadde sagt noe annet til en kvinne som ble slått - nei det hadde jeg ikke.)

Skrevet

Pussig at det så mye verre at kvinner blir fiket til av mannen sin enn at et kvinnfolk går berserk og slår mannen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du var ganske dust i dette tilfellet, men det er aldri greit å slå. Synes du skal ta det opp med henne. 

Anonymkode: de639...79a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville selvsagt fortalt henne hva du føler om dette. Også ville jeg trolig vært overbærende. Noen kan gjøre 1 feil, for så å aldri gjøre samme feil igjen. Det finner du nok ut av ganske raskt. Spørsmålet er om du har gitt opp?

Anonymkode: 29611...0a4

• Liker 1
Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han la det gå?

Det er aldri greit å slå.

Endret av Uatskillelig
Skrevet
3 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hvorfor skal hun la det gå?

Det er aldri greit å slå.

Han

Skrevet
Akkurat nå, Vinky skrev:

Han

Obs, glemte det.. Vil du gå inn å endre siteringen? 

Skrevet
32 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Pussig at det så mye verre at kvinner blir fiket til av mannen sin enn at et kvinnfolk går berserk og slår mannen.

Enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ikke uenig. Vold er ikke greit, uansett. 

Men. Om jeg (har aldri gjort det) skulle slå til mannen min med alt jeg har, ville han ikke merket det - et vepsestikk hadde vært vondere. Motsatt ville det ført til mye smerte, og skader. 

Det er nok derfor mange som er i forhold der mannen er mye større og sterkere ser på det ene som verre enn det andre. 

Anonymkode: 13fa9...d3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Skjerp deg. Skal du gå fra henne bare fordi hun slo deg en gang, dummeste jeg har hørt på lenge. Høres ut som du fortjente slaget. 

Anonymkode: 4bc17...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er overhodet ikke greit. Men var det et «puseslag» eller stor, trent dameslag? 

Anonymkode: a63e0...80f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du ikke forteller hele historien her. Du har sikkert flørtet med en annen dame foran kjæresten din? Ikke rart hun blir forbanna. 

Anonymkode: c0870...5b1

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Skjerp deg. Skal du gå fra henne bare fordi hun slo deg en gang, dummeste jeg har hørt på lenge. Høres ut som du fortjente slaget. 

Anonymkode: 4bc17...937

Hva feiler det dere egentlig? Dere hadde ALDRI sagt det til en kvinne som ble slått bare fordi hun glemte å bestille mat for 2 og snakka med en random person. Dere bagatelliserer vold mot menn og det er faktisk ikke greit. Det er slike ting som gjør at menn ikke tør å opne seg opp om vonde ting og det er derfor menn troner selvmordsstatistikken. 
Jeg ville ha flytta langt vekk fra kjerringa. Hun høres også veldig ustabil ut som slår så lett, er hun trygg å ha rundt barnet alene?

Anonymkode: 876b4...a17

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uenig. Vold er ikke greit, uansett. 

Men. Om jeg (har aldri gjort det) skulle slå til mannen min med alt jeg har, ville han ikke merket det - et vepsestikk hadde vært vondere. Motsatt ville det ført til mye smerte, og skader. 

Det er nok derfor mange som er i forhold der mannen er mye større og sterkere ser på det ene som verre enn det andre. 

Anonymkode: 13fa9...d3c

Smerter og skader skjer begge veier.   Greia er at det det er nedverdigende å bli slått for begge kjønn.

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er overhodet ikke greit. Men var det et «puseslag» eller stor, trent dameslag? 

Anonymkode: a63e0...80f

Spiller det noe rolle ?

Endret av ntrane
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og jeg vet jeg kan slå hardt. Hvorfor er det mer greit om ei jente slår enn om en mann slår? Hun slo også før hun sjekka hva som foregikk. Dvs hun er ustabil.

Anonymkode: 7e6f8...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...