AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Jobber i en bransje som sliter og er nå på 6 året uten lønnsoppgjør grunnet dårlige tider... De ansatte mange nye i 2019, som kom inn på høyere lønn( min 50k i samme stilling) Jeg har bachelor, og ti års ansiennitet i firmaet og tjener rett i i overkant av 400k brutto i året. Og når jeg mener ingen lønnsoppgjør, så mener jeg ingen... 0 kroner. Så jeg går i teorien ned i lønn hvert eneste år, og har absolutt ingenting til overs når måneden er slutt. Jeg har en del friheter, ti minutt til jobb fra hjem og godt arbeidsmiljø, så har ikke begynt å søke aktivt før det siste året, vært på to intervjuer, men ikke fått napp. Jeg kommer ingen vei ved å klage på lønna, ledelsen bryr seg ikke ( privat arbeidsliv, skylder på tidene i oljebransjen osv) Hvordan skal man klare å holde motivasjonen oppe? Vet jo jeg er heldig som har en jobb nå i disse tider og at jeg bare må fortsette å søke-men er så umotivert og lei! Anonymkode: 23bf6...ba9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Med 400k i året burde du klare å spare, det handler om prioriteringer. Anonymkode: 1ce32...d47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå