Gå til innhold

Hva slags snacks/godteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal handle inn godteri/snacks til bryllupet, og lurer på om noen har forslag til hva vi kan kjøpe, som passer i bryllup? Har tenkt på de Ferrero Rocher-sjokoladene, og hjertepotetgull. Sikkert After Eight også. Noen som har andre tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest gaja ii
Skrevet

det vi skal ha som jeg vet nå er:

-after eight

-twist

-smørbukk

-småkaker ala kransekakestenger og nøttemakroner

-saltstenger (en kompis er saltstangoman)

-potetgull bestemt av ungene

-nøtter

Skrevet

skåler med fin konfekt på:)

Skrevet

Vi skal ha:

-peanøtter

-saltstenger

-potetgull

Ellers tror jeg svigerfar skulle ordne med noe da han har kontakter bla med Nidar sjokoladefabrikk :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis dere skal ha bar kan dere sette glass med peanøtter og saltstenger slik at gjestene kan ta med seg d de selv liker bort til der de sitter. Kjøp twist ol med papir på! <d ser penere ut i skålen. Og eg syns d er mer hygenisk.. E vel litt rar sånnsett...

Skrevet

Vi skal ha konfektsjokolader i hvit sjokoldae med hjerteform til kaffen. Av snacks er det greit med noe som ikke "søler", fks jeg ville holdt meg unna potetgull som avgir mye lukt etc. Og så er jeg enig, innpakkede sjokoladebiter er en vinner, jeg tenker ihvertfall hygiene når jeg er på fest :)

Skrevet

Vi skal ha Ferrero Rocher på kakebordet.

Til festen etterpå skal vi ha peanøtter, saltstenger og chips (salt&pepper og vanlig). Enig med dere som sier at det bør være papir på sjokoladen, litt pga hygiene - men ikke minst dersom det er litt varmt.. Er ikke så hyggelig å stikke hånda si oppi en skål med sjokolade - og oppdage at alt er klissete og smeltet - og henger sammen som en stor klump... Æsh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...