AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Var på sommerfest forrige helg, og der så jeg et par stk med lange tånegler med hvit falsk tipp. Tåneglen gikk utenfor selve tåa. Jeg selv klipper tåneglene korte og tar kanskje litt lyserosa neglelakk på de. Jeg gremmes av tanken på hvor mye dritt som samler seg under tåneglene på disse damene, og det kan jo heller ikke være behagelig å sove i samme seng med disse, hvor du sikkert får føtter og legger oppdskrapt pga lange tånegler? 🤮 Anonymkode: 62520...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Æsj, det er så ekkelt! Som hundeklør😳 Anonymkode: 8edac...c82 9
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 Pyser! Negler er negler og dere er hardt angrepet av hva som sees på som fint til en hver tid. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Herlighet, for at en i det hele tatt skal kunne få noe neglelakk på disse neglene kan de faktisk ikke klippes helt ned. Selv synes jeg det er fint når de er litt over selve tåen. At noen synes det måtte være ekkelt er heldigvis ikke mitt problem😉 det er deres... synd for dere, men mine tånegler er ovenfor tåen, så sånn er det med den saken! Anonymkode: 8dcb5...151 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: lækkert OMG😳 Anonymkode: de277...abf Anonymkode: 6fc29...6d1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #9 Skrevet 4. juli 2020 Hahahhaha, noe så idiotisk! Anonymkode: 2c890...6c1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #10 Skrevet 4. juli 2020 Skjønner ikke det der jeg heller. Må ha korte negler pga sko, spesielt trenings/joggesko ellers blir det vondt, press og gnagsår på tærne fordi neglene kommer borti nabotåen. Ser kanskje fint ut men er utrolig upraktisk Anonymkode: 156f5...2e5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #12 Skrevet 4. juli 2020 Da kan du bare gå i sandaler da? Har ikke sterke meninger om det, litt humoristisk. Anonymkode: 782a4...c64
Gjest bienvilleparish Skrevet 4. juli 2020 #13 Skrevet 4. juli 2020 Det er direkte ekkelt. Må være jævla vondt å ha sko på. Klipper mine så korte jeg kan få de og bruker ikke lakk. Ser ikke poenget med å dra oppmerksomheten mot tærne liksom.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #14 Skrevet 4. juli 2020 Har du et bilde som illustrerer det du tenker på? Anonymkode: c0d64...1a4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #15 Skrevet 4. juli 2020 Fotterapeuter anbefaler at neglene er korte. Med korte menes at de dekker neglesengen, ikke lange! Det kan skape en del problemer med skader, inngrodde negler, sopp, har hud med mer. Anonymkode: 8edac...c82 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #16 Skrevet 4. juli 2020 Det er skikkelig ekkelt, har sett flere Instagrambilder med slike lange "stylede" tånegler 🤢 Anonymkode: a9cf9...f30
Gjest bienvilleparish Skrevet 4. juli 2020 #17 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er skikkelig ekkelt, har sett flere Instagrambilder med slike lange "stylede" tånegler 🤢 Anonymkode: a9cf9...f30 Samme her. Var så dum å trykka inn på et bilde og nå får jeg de opp hele tiden 😣
Maleficenta Skrevet 4. juli 2020 #18 Skrevet 4. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på sommerfest forrige helg, og der så jeg et par stk med lange tånegler med hvit falsk tipp. Tåneglen gikk utenfor selve tåa. Jeg selv klipper tåneglene korte og tar kanskje litt lyserosa neglelakk på de. Jeg gremmes av tanken på hvor mye dritt som samler seg under tåneglene på disse damene, og det kan jo heller ikke være behagelig å sove i samme seng med disse, hvor du sikkert får føtter og legger oppdskrapt pga lange tånegler? 🤮 Anonymkode: 62520...3dd 🤢
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #19 Skrevet 4. juli 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fotterapeuter anbefaler at neglene er korte. Med korte menes at de dekker neglesengen, ikke lange! Det kan skape en del problemer med skader, inngrodde negler, sopp, har hud med mer. Anonymkode: 8edac...c82 Jeg har lært det motsatte, at hvis de snauklippes blir det lettere inngrodde tånegler, og igjen større risiko for infeksjoner. Det betyr ikke at de skal være laange, men at å klippe dem for langt ned(+klippe dem spisse snarere enn rett over) er risikabelt. Anonymkode: 4ad39...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #20 Skrevet 4. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lært det motsatte, at hvis de snauklippes blir det lettere inngrodde tånegler, og igjen større risiko for infeksjoner. Det betyr ikke at de skal være laange, men at å klippe dem for langt ned(+klippe dem spisse snarere enn rett over) er risikabelt. Anonymkode: 4ad39...ec8 Jeg skrev ikke at de skal være sneuklipte, det skal de ikke. De skal dekke neglesengen. Anonymkode: 8edac...c82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå