Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å kritisere, det er bare jeg som er nysgjerrig. Er det flere som har lagt merke til at det bare er menn/gutter som jobber der? Og at de kan minne om Paradise deltagere? Er det en grunn til dette? 

Anonymkode: 2bf48...f7e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha du sier noe der, det har jeg aldri tenkt over. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett kvinner faktisk....hmm.

Anonymkode: 9bcac...912

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er konseptet dems. JOE and The juice... men så har det kommet noen likestillingsfolk og pekt finger, så nå hender det at man finner jenter som er ansatt også. 

Anonymkode: ba58e...7db

• Liker 4
Skrevet

Da jeg bodde i oslo hørte jeg at de har krav for hvem som ansettes ja...........

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Konseptet var vel i utgangspunktet at bare kjekke menn skulle jobbe der (Svensk konsept). Men det var vel ikke helt innafor reglene for ansettelse i Norge så jeg har iallfall vært på flere Joe&TheJuice med kvinnelige ansatte :)

Anonymkode: 4b592...ead

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kom det pekefingerfolk! 😅 Huff. Kjedelig med et samfunn der alt skal være likt for alle. 

Er dette også grunnen til at jeg har begynt å se menn på H&M sin undertøy og sminkeavdeling? Er de homo eller transe så er det greit, da tenker jeg de kanskje ville jobbe der, men håper da ikke stakkars arbeidsledige gutter måtte jobbe der fordi noen mener at samfunnet skal jevnes i kjlnn altså..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kom det pekefingerfolk! 😅 Huff. Kjedelig med et samfunn der alt skal være likt for alle. 

Er dette også grunnen til at jeg har begynt å se menn på H&M sin undertøy og sminkeavdeling? Er de homo eller transe så er det greit, da tenker jeg de kanskje ville jobbe der, men håper da ikke stakkars arbeidsledige gutter måtte jobbe der fordi noen mener at samfunnet skal jevnes i kjlnn altså..

Det er ingen som tvinger disse stakkars arbeidsledige guttene å jobbe der heller. Det er helt frivillig

Anonymkode: 3ec4f...c15

• Liker 8
Skrevet

De kommer fra solsytemet Proxima Centauri. Det er et forvirrende solsytem med flere soler ganske nære hverandre.De er fra planeten Proxima Cantauri B. Det er et ganske fucka sted. Så de sa ja til å jobbe på nevnte utested. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, nå_er_nok skrev:

Da jeg bodde i oslo hørte jeg at de har krav for hvem som ansettes ja...........

Hvor hørte du det? Hva var kravet? At du skal være kjekk å se på og ha player utstårling? Liker meg der jeg, bra musikk, god drikke og mat, blide ansatte, men ser jo at dette er gutter som liker å være på scenen.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor hørte du det? Hva var kravet? At du skal være kjekk å se på og ha player utstårling? Liker meg der jeg, bra musikk, god drikke og mat, blide ansatte, men ser jo at dette er gutter som liker å være på scenen.

jeg hørte det av noen jeg var med, ikke fra noen som jobbet der tror jeg. har ingenting imot bedriften da jeg selv er gutt men lurer på hvordan det er for jenter egentlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Konseptet var vel i utgangspunktet at bare kjekke menn skulle jobbe der (Svensk konsept). Men det var vel ikke helt innafor reglene for ansettelse i Norge så jeg har iallfall vært på flere Joe&TheJuice med kvinnelige ansatte :)

Anonymkode: 4b592...ead

I så fall har de veldig dårlig smak, de som ansetter. (Min mening). Syns ikke de var spesielt kjekke de som jobbet der. En helt vanlig, og den andre veldig kjedelig. Syns uansett det var for dyrt å handle der. Særlig når jeg kan lage billigere og bedre hjemme.

Anbefaler å si fra på forhånd at man ikke vil ha is. Da får man mer i koppen.

Anonymkode: 277cc...b00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så fall har de veldig dårlig smak, de som ansetter. (Min mening). Syns ikke de var spesielt kjekke de som jobbet der. En helt vanlig, og den andre veldig kjedelig. Syns uansett det var for dyrt å handle der. Særlig når jeg kan lage billigere og bedre hjemme.

Anbefaler å si fra på forhånd at man ikke vil ha is. Da får man mer i koppen.

Anonymkode: 277cc...b00

Jeg synes heller ikke alle der er KJEKKE. Men de har utstråling. Jeg tenker på Paradise hotel når jeg er der.

AnonymBruker
Skrevet

Får klaustrofobi av butikken på S&S😓 men  i sjappa på Gardermoen var det faktisk jenter som jobba. De var selvfølgelig like jovviale som gutta. Skjønner forøvrig at det er et ikke-norskt konsept. At de skal vite navnet til folk trør over den norske forståelsen for privatliv og personlig sfære.

Anonymkode: 7e445...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og at de kan minne om Paradise deltagere? 

Høres slitsomt ut å være nødt til å se over at kvitteringen er riktig hver gang en har vært der...

Anonymkode: 3e33e...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres slitsomt ut å være nødt til å se over at kvitteringen er riktig hver gang en har vært der...

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke få med seg at det er en kjede som spiller på sex for å tiltrekke seg kvinnelige og homofile kunder? Navnet burde være nok alene.

Anonymkode: 4450d...4e8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig samme type menneske som jobber der ja, holder meg langt unna. 

Anonymkode: f4a6b...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som søkte jobb på Joe and the juice, og han fikk fortalt at de ansatte ikke hvem som helst. Man måtte se goodlooking, fresh, ung og velstelt ut. 

Anonymkode: 3ea29...1ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2020 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Paradise deltakere er ikke akkurat rakett forskere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...