Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
For et par år siden var ei venninne og jeg i utlandet på ferie. Venninna mi er psykisk og fysisk syk, noe som resulterte i at hun måtte ta «pauser» på hotellrommet mens jeg var å badet, litt lengere ute om kveldene og lignende. 
Allerede på flyplassen kom vi i snakk med 2 jenter på vår alder som var fra Norge. Det viste seg fort at de skulle på samme hotell som oss, og vi var ofte sammen ved bassengkanten i starten av ferien. Jeg snakket mye med dem, da jeg ofte var alene ved bassengkanten når venninna mi slappet av på hotellrommet. Venninna mi syns jentene var litt slitsomme og frempå, mens jeg syns de var kule. Tror dette har med at jeg er mere frempå enn venninna mi, samt at hun var mye sliten på turen. Vi hadde flere like planer og aktiviteter vi skulle gjøre på ferien, og noen av disse aktivitetene gjorde vi sammen, alle fire.

Venninna mi ble ikke så godt kjent med de andre jentene som meg på ferien. Nå har disse jentene invitert meg til Oslo en langhelg i sommer. De bor i Oslo, mens jeg bor 12 timer unna. 
Er det okei at jeg drar til Oslo å møter dem, uten venninna mi? Blir en langhelg i sommerferien..

Anonymkode: 2e822...6b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du dra uten venninnen din.

Anonymkode: 2dd22...404

• Liker 16
Skrevet

Naturligvis kan du dra til Oslo alene.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tenker jeg. Men du bør spørre venninna di også, selv om hun trolig sier nei. I allefall hvis du og venninna di har regelmessig og hyppig kontakt i hverdagen. :)

Anonymkode: da078...7dd

AnonymBruker
Skrevet

Såklart!

Anonymkode: d3bb3...27c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...