Gå til innhold

Sex hele natten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vi hatt her i huset i natt. Eller, ikke vi, for å være herelt presis så er det naboene over som har hatt det (vi bor i blokk).

Spørsmålet mitt er om det er noen her som innimellom holder på hele natta/ustanselig i timesvis. Må jo være som et superlim for forholdet. Bare nyte hverandre time etter time... Jeg er misunnelig, men samtidig ikke... for det nå jo også være slitsomt, sårt (fysisk, der nede) og helt ærlig kreve et tenningsnivå og fascinasjon for partneren som hører nyforelskelse til? De har nemlig bodd sammen her lengre enn oss (5 år) så er ikke et resultat av nyforelskelse.

Anonymkode: 88994...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør nok ting riktig for å opprettholde sin kjærlighet til hverandre og sex... Alle kan lære seg det, men selv liker jeg mange små kjappisser enn sånn maraton-sex hele natten. Kanskje knuller de i fra seg før sextørke? Jeg innrømmer å bli kåt og glad av å høre på. Glad på andres vegne for at de har det godt og deilig sammen, og kåt fordi jeg vet hvor deilig det er😋

AnonymBruker
Skrevet

selv hatt samme dame i 30 år,og her hender det nok det er slike netter. Noen menn kan holde ut i timesvis etter inntak av alkohol,og når damene er bedugget og kåte,da kan det fort gå noen timer.

Anonymkode: bb8d1...7d3

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Så heldige de er, jeg blir missunnelig
De må være flinke med hverandre, og fine mennesker 

Anonymkode: de2f9...c11

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så heldige de er, jeg blir missunnelig
De må være flinke med hverandre, og fine mennesker 

Anonymkode: de2f9...c11

Fine mennesker fordi de knuller hele natten? Ser ikke sammenhengen. 

Anonymkode: 4fab4...3eb

Skrevet

Sikker på at det ikke er naboen som har lyden på porrfilmene skrudd altfor, altfor høyt opp?

Anonymkode: a8f39...61e

Skrevet

Jeg hadde dødd av å bo i blokk. 

• Liker 1
Skrevet

Svaret er ja herfra. Timevis eller hele natten er helt fantastisk, gjerne i flere omganger med små pauser innimellom. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...