AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg har blitt ledig etter krisen i oljebransjen. Ser det utlyses en del stillinger som helsesekretær på sykehuset i byen jeg bor i. Dette er stillinger som ikke innebærer å ta blodprøver etc, men man sitter i luka, registrerer timer etc. MÅ man ha utdannelse som helsesekretær for å få slike jobber? Er det i det hele tatt vits i å søke? Jeg er utdannet og har jobbet innen innkjøp. Så hverken bakgrunn eller utdannelse er spesielt relevant, men jeg tror jeg har mange av de personlige egenskapene som er nødvendig( serviceminded, effektiv etc) Anonymkode: 04b1a...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg jobber som legesekretær (helsesekretær er en beskyttet tittel som krever autorisasjon) på et legekontor for en privat lege. Jeg tar heller ikke blodprøver, men har blant annet ansvaret for å ta bilder/scans som legen bruker til diagnostisering. Jeg er egentlig utdannet økonom. Det er mulig det er strengere krav på (offentlige) sykehus? Anonymkode: ff44e...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Del Skrevet 4. juli 2020 Hvis dette er i Oslo og rundt der (Ahus). Så sliter til og med helsesekretærene med å få jobb.. Anonymkode: 9781d...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Del Skrevet 4. juli 2020 Alle helsesekretærer kommer til å gå før deg. Du kan selvfølgelig søke, men om du får jobben er noe annet Anonymkode: 2a4b8...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg har jobbet i mange år som helsesekretær på sykehus og sykehusene blir mer og mer opptatte av å kun ta inn autoriserte helsesekretærer så tror det blir vanskelig å få jobb uten utdanningen Anonymkode: 1dff1...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Del Skrevet 4. juli 2020 Hvis de søker etter helsesekretær og ikke har åpning for andre i annonsen (sannsynlig) er det ingen vits. Anonymkode: ee5f9...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå