Gå til innhold

Respekterte ikke ønske om avstand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På ‎04‎.‎07‎.‎2020 den 20.06, Warrior skrev:

Sex er ikke akkurat den verste smittekilden. Folk flest blir smittet pga folk ute ikke holder avstand, de går rundt og hoster uten å holde seg for munnen, ikke minst den forbanna håndhygienen. Å sånne folk som er beskrevet i HI som går rundt å klemmer når de nettopp har vært på reis. 

Sex kan aldri forbys😂 og hva har det der med saken å gjøre? 

Sex uten nærkontakt kan vanskelig tenkes. Selv om viruset ikke smitter seksuelt, må derfor sex forbys. Som nevnt, er det også andre sterke argumenter for dette tiltaket. Loven bør derfor gjelde permanent.

Anonymkode: 8be81...113

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.7.2020 den 21.20, Tension skrev:

De man bor med er det nærmest umulig å unngå å bli eksponert for, da kan man like gjerne klemme de.

De man ikke bor med er det enkle metoder for å redusere smitterisiko fra. Hold minst 2 meter avstand og bruk åndedrettsvern.

Jeg bruker munnbind når jeg er ute. Jeg har fått endel idiotiske kommentarer på dette fra fremmede. Da svarer jeg bare at jeg hadde sluppet å bruke dette hvis de hadde kunnet holde avstand til andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex uten nærkontakt kan vanskelig tenkes. Selv om viruset ikke smitter seksuelt, må derfor sex forbys. Som nevnt, er det også andre sterke argumenter for dette tiltaket. Loven bør derfor gjelde permanent.

Anonymkode: 8be81...113

De får ha sex gjennom en vegg med hull i. Hjemme får mannen sage hull i veggen, og kona får stå med rumpa/underlivet mot veggen, på andre siden. så får de feste håndtak på begge sider av veggen, som de kan holde seg i, under akten.

Blir nok kjedelig, men da får de seg en kjapp en, og unngår å smitte hverandre.

Anonymkode: 5177b...7ac

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, Honey Dew said:

Jeg bruker munnbind når jeg er ute. Jeg har fått endel idiotiske kommentarer på dette fra fremmede. Da svarer jeg bare at jeg hadde sluppet å bruke dette hvis de hadde kunnet holde avstand til andre.

Bedre å få idiotiske kommentarer enn å få Covid-19.

• Opprett ny...