AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Er det noen som har brukt denne? Jeg sliter med allergiutslett og eksem rundt øynene, men har fått resept på denne som skal legges under øyelokket? Virker så rart, noen som vet? Anonymkode: 051e8...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Del Skrevet 4. juli 2020 Bump Anonymkode: 051e8...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Del Skrevet 4. juli 2020 Vanlig å gi ved eksem rundt øynene, slik at hvis noe kommer inn på øyet er det ikke et problem. Brukes mye til barn. Anonymkode: 64528...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Del Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vanlig å gi ved eksem rundt øynene, slik at hvis noe kommer inn på øyet er det ikke et problem. Brukes mye til barn. Anonymkode: 64528...44f I bruksanvisningen står det at kremen skal inn I selve øyet, og ikke på huden. Stusset bare litt på dette Anonymkode: 051e8...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Del Skrevet 4. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: I bruksanvisningen står det at kremen skal inn I selve øyet, og ikke på huden. Stusset bare litt på dette Anonymkode: 051e8...ac2 Ja, det er en øyesalve. Bruk den slik som legen din har sagt, du Hender at leger skriver ut medisiner for annen bruk enn det som står i bruksanvisningen. Anonymkode: 64528...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 4. juli 2020 #6 Del Skrevet 4. juli 2020 Fikk det pga eksem i ansiktet (i hovedsak panne og rundt lepper), da den er mildere for huden der enn andre typer salve. Bare å bruke den slik legen har forklart deg. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Del Skrevet 4. juli 2020 41 minutter siden, pia mater skrev: Fikk det pga eksem i ansiktet (i hovedsak panne og rundt lepper), da den er mildere for huden der enn andre typer salve. Bare å bruke den slik legen har forklart deg. 😊 Jeg har også eksem på panne og rundt lepper, så denne kremen er såpass mild at det er ufarlig å smøre på utsatte områder? Tror ikke legen var så tydelig, spurte på apoteket idag og de sa jeg kunne smøre rundt øynene også. Ts Anonymkode: 051e8...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 4. juli 2020 #8 Del Skrevet 4. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også eksem på panne og rundt lepper, så denne kremen er såpass mild at det er ufarlig å smøre på utsatte områder? Tror ikke legen var så tydelig, spurte på apoteket idag og de sa jeg kunne smøre rundt øynene også. Ts Anonymkode: 051e8...ac2 Det er i utgangspunktet en øyesalve for å bruke på øynene, så den er ganske mild. Jeg bruker den overalt i ansiktet jeg har eksem, på kroppen bruker jeg andre, sterkere salver. Så ville ikke vært redd for å bruke den der du har behov! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #9 Del Skrevet 4. juli 2020 4 minutter siden, pia mater skrev: Det er i utgangspunktet en øyesalve for å bruke på øynene, så den er ganske mild. Jeg bruker den overalt i ansiktet jeg har eksem, på kroppen bruker jeg andre, sterkere salver. Så ville ikke vært redd for å bruke den der du har behov! Ok tusen takk for svar 😊 er så plaget og orket ikke vente over helgen for å spørre legen så smurte på utsatte områder nå. Føltes bra med en gang. Anonymkode: 051e8...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 4. juli 2020 #10 Del Skrevet 4. juli 2020 Datteren min har brukt en del av den siden hun var liten,hun har eksem rundt øynene. Salven er kjempefin! 😊( Smører bare på eksemet,ikke i øyet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå