AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Lurer på dette. Huden min er lys og gulaktig. Hvis jeg ikke har fått sol på meg på lenge, får den et usunt, gustent skjær. Blir ikke veldig brun, men heller ikke fort brent. Brunt hår og ditto øyne. Mange i familien min har samme hudtype, vi har sannsynligvis bakgrunn fra sør-Øst-Europa langt tilbake. Høres dette ut som oliven hudtone? Kler ikke gult og orange, men er heller ikke fin i veldig kalde og mørke farger. Hudtonen fremstår «nøytral». Anonymkode: 1ab26...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 Nei, vil tro du har nøytral tone, som du selv sier. Olivenhud er gylden/varm/gul. Det du beskriver er mer nøytral. Jeg har olivenhud, og huden min er lys, men gylden og frisk året rundt uavhengig av sol. I sola blir jeg fort brun, aldri brent. Anonymkode: 0c6a0...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Del Skrevet 4. juli 2020 Nei, du har vanlig varm undertone. Anonymkode: b42f5...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Del Skrevet 4. juli 2020 Ja, synes det høres sånn ut. Anonymkode: 00b17...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Del Skrevet 4. juli 2020 Nei for den er ikke lys og gulaktig, men mørket og gråaktig når man ikke har fått sol eller går med feil fargevalg. Anonymkode: b42f5...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Del Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei for den er ikke lys og gulaktig, men mørket og gråaktig når man ikke har fått sol eller går med feil fargevalg. Anonymkode: b42f5...2a3 Mørkere* Anonymkode: b42f5...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå