Gå til innhold

Fint middagsservise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ikke koster skjorta, finnes det? 

Er veldig glad i denne stilen, men de ser ikke ut til å ha "fullt sett": 

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0644360008.html

Ønsker meg nytt servise, 5-6 kuverter og en totalpris på maks rundt 1500. Synes det meste på f.eks Christiania Glasmagasin er ganske "basic" (og fint altså), men vil gjerne ha noe som ser litt tøft ut :) 

Anonymkode: 6fd58...306

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med bitz? Minte litt om det du viser til der :)

https://www.kitchn.no/merkevarer/?Brand=Bitz

Anonymkode: 09857...25b

Så fine, tusen takk for tipset! Liker servise i matt grå/gråblå, duse grønnfarger, svart, ting med gull eller typisk sånn 70-tallsstil. Er ikke så nøye på det så lenge det ser gjennomført ut liksom :) Må ta en tur innom Kitch'n ser jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fine, tusen takk for tipset! Liker servise i matt grå/gråblå, duse grønnfarger, svart, ting med gull eller typisk sånn 70-tallsstil. Er ikke så nøye på det så lenge det ser gjennomført ut liksom :) Må ta en tur innom Kitch'n ser jeg :)

Bare hyggelig :) liker det veldig godt selv, og superpraktisk at de tåler oppvaskmaskin. Det er et must.

Anonymkode: 09857...25b

AnonymBruker
Skrevet

Ada Raw. Finnes hos Royaldesign

Anonymkode: 01aa6...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Figgjo har mye fint i samme stil :) 

Anonymkode: ac5ec...86c

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at tallerknene ikke er for tunge. Husk de skal ut og inn av oppvaskmaskinen og løftes inn og ut av skapet.

Anonymkode: 859e9...f2b

Skrevet

Jeg synes Gladelig-serien fra IKEA  ser ut som et godt kjøp. Siden tallerknene kommer i sett på 4, får du servise for 8 til både frokost og middag innenfor budsjettet ditt. Har da tenkt 8 flate, 8 dype, 8 asjetter, 8 skåler, 8 krus og 2 avlange "tallerken" som kan brukes som serveringsfat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...