Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til at jeg valgte operasjon etter at mange andre på kontoret gjorde det på samme klinikk, og var strålende fornøyde. Vi er vel ca 15 personer i 30-årene som ble operert i løpet av et-par års tid, den ene etter den andre når så mange skrøt av resultatene. Ingen klager over komplikasjoner eller tørre øyne. 

Anonymkode: bdb8a...128

Hvilken klinikk?:)

Anonymkode: 99efe...976

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken klinikk?:)

Anonymkode: 99efe...976

Memira. De kjørte 20% rabatt mot firmaet jeg jobber i, så derfor mange hev seg på. 

Tror du klarer å forhandle denne rabatten, da de bruker den i mange sammenhenger. 

(med forbehold om at jeg ikke husker eksakt prosentsats, og at den kan ha endret seg)

Anonymkode: bdb8a...128

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er forskjellige typer laseroperasjoner også. Den vanligste er vel Lasik som har få og sjeldne bivirkninger. Må man bruke Lasek er risikoen noe større.

https://www.memira.no/oyeoperasjoner/oyelaser/

Anonymkode: 205a4...cc4

• 4 år senere...
Skrevet
FlyBabe skrev (På 4.7.2020 den 21.36):

Jeg tok operasjon på begge øynene. Hadde problem hele tiden etterpå, klaget, men fikk beskjed om at det skulle gå seg til... Var uten linser i et par år, så måtte jeg ha linser igjen pga. skjev hornhinne. Har fremdeles store smerter i øynene til tider (når jeg åpner de for fort om morgenen, for eksempel) etter operasjonen. Angrer veldig! Penger rett ut vinduet for min del + smerter på kjøpet...

Hei! Jeg jobber som journalist, og holder på med en sak om laseroperasjon. Kunne du tenkt deg å snakke om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...