AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Vi bor i Oslo og tok ferie i Risør. Bor ikke sammen, men pga barna tok vi ferie sammen. Skal videre til Lindesnes i morgen. Men,.Så spilte vi ett brettspill i går. Han var stadig irritert på meg. Jeg spilte på team med yngste på 10. Han slo oss bankerott og var ganske spydig. Like sur i dag. Jeg dro på butikken med.datteren min og da vi kom tilbake var han reist hjem!! Hvordan far kan gjøre noe sånt mot sine barn? Anonymkode: 4ac3b...e64
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Ehh.. Jeg vet ikke? Tror ikke noen andre her vet heller? Hva med å spørre han? Han oppfører seg som et barn, du oppfører deg som et barn ved å ta opp problemet her i stedet for til han, og dere to har ansvar for barn. GROW UP. Anonymkode: 3d338...dd4 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehh.. Jeg vet ikke? Tror ikke noen andre her vet heller? Hva med å spørre han? Han oppfører seg som et barn, du oppfører deg som et barn ved å ta opp problemet her i stedet for til han, og dere to har ansvar for barn. GROW UP. Anonymkode: 3d338...dd4 Han svarer ikke. Svarer ikke barna heller. Anonymkode: 4ac3b...e64
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Men hvorfor var han sur på deg i utgangspunktet? Pga brettspill? Anonymkode: 9b7b8...26f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor var han sur på deg i utgangspunktet? Pga brettspill? Anonymkode: 9b7b8...26f Aner egentlig ikke. Har tre barn som.er lei seg. Anonymkode: 4ac3b...e64
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 Ferie er jo det verste for vanlige forhold også, så hvorfor så dere på det å ta ferie sammen som en god ide når dere ikke greier være sammen i hverdagen en gang? Anonymkode: 56261...9a4 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 Hvordan far? HVILKEN far!! Anonymkode: 089ce...905 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 Hvordan er han når barna har samvær? Du skal være glad for at dette er en eks, og at dere ikke bor sammen. Han sliter jo tydeligvis med noe. Hadde vært skeptisk til om barna hadde det bra på samvær. Anonymkode: a3f09...5ea 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #9 Skrevet 4. juli 2020 Lite tips: Aldri dra på ferie med eksen for barnas skyld. Det var nok en god tanke bak, men. Bare ikke.. Anonymkode: 9acc4...bbb 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #10 Skrevet 4. juli 2020 Dere bør ikke feriere ilag pga «barna»!!!! Dette hadde ikke skjedd om dere hadde reist hver for dere. Slutt med felles samvær, det er usundt for barna. ikke spill lykkelig familie, når dere ikke er det Anonymkode: 6d492...816 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #11 Skrevet 4. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan far? HVILKEN far!! Anonymkode: 089ce...905 Hvem! Anonymkode: 0bb50...f27 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #12 Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lite tips: Aldri dra på ferie med eksen for barnas skyld. Det var nok en god tanke bak, men. Bare ikke.. Anonymkode: 9acc4...bbb Nå er vel ikke alle ekser like snodige og sinte som denne eksen. Anonymkode: 044fe...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #13 Skrevet 4. juli 2020 Det er da ikke et felles ansvar/problem at far helt uten forvarsel drar fra barna på ferietur og ikke er mulig å få tak i etterpå heller. Dette er far som gjør. Anonymkode: 3af8e...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #14 Skrevet 4. juli 2020 Var denne typen helt normal da dere var sammen? Utrolig stygg oppførsel mot barna. Samarbeide er viktig mellom foreldrene. Men man må være realistiske! Å dra på ferie kan sikkert være en fin ting for noen ekser, men nå vet du at dette bør dere ikke prøve flere ganger. Og det er helt greit. Håper han oppfører seg greit med barna når han har de i sine samværsuker. Anonymkode: a10bc...191
Gjest Lasox Skrevet 4. juli 2020 #15 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bor i Oslo og tok ferie i Risør. Bor ikke sammen, men pga barna tok vi ferie sammen. Skal videre til Lindesnes i morgen. Men,.Så spilte vi ett brettspill i går. Han var stadig irritert på meg. Jeg spilte på team med yngste på 10. Han slo oss bankerott og var ganske spydig. Like sur i dag. Jeg dro på butikken med.datteren min og da vi kom tilbake var han reist hjem!! Hvordan far kan gjøre noe sånt mot sine barn? Anonymkode: 4ac3b...e64 Kan nesten minne om når jeg spilte brettspill med familien. Storesøster, lillesøster, Fattern & kona hans og lillesøster i Risk. Fattern jagde kun etter kona hans og hun tapte. Kona ble pottesur på ham! Vi andre fyrte jo det litt opp! 😂 Dersom du mistenker det er kun pga. brettspillet så er det fordi han er en dårlig taper, men hadde jo vært greit å vite om det var noe mer som lå bak i det dersom du aldri opplevd ham å bli sur på deg før? Endret 4. juli 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #16 Skrevet 4. juli 2020 Slik som skjer når man skal leke « happy family» Det er en grunn til at dere ikke er sammen. Skjønner ikke at folk skal liksom være venner for barnas skyld ,reise på ferie ,feire jul sammen osv...... Men helt meningsløst av far å oppføre seg slik når dere allerede var på tur. Du vet nok det til neste gang og reiser alene da🤣 Anonymkode: 45fe7...58b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #17 Skrevet 4. juli 2020 Kanskje like greit at han dro, tenker jeg. Så kanskje du og barna kan kose dere på tur. Dette kan jo ikke ha kommet helt «ut av det blå,» og er det noe barn merker, så er det dårlig stemning - anspent stemning. Å leke lykkelig familie for barnas skyld er sjelden en god ide. Ungene er såpass store at de vet hva skilsmisse er - de vet og forstår at mamma og pappa ikke vil være sammen lenger. Tro meg - de har vært mer nervøse for at dette ikke skal fungere enn det du evt har vært. Tro meg. Anonymkode: eddbd...78d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #18 Skrevet 4. juli 2020 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem! Anonymkode: 0bb50...f27 Nei! Anonymkode: 0d3d6...a55 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #19 Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var denne typen helt normal da dere var sammen? Utrolig stygg oppførsel mot barna. Samarbeide er viktig mellom foreldrene. Men man må være realistiske! Å dra på ferie kan sikkert være en fin ting for noen ekser, men nå vet du at dette bør dere ikke prøve flere ganger. Og det er helt greit. Håper han oppfører seg greit med barna når han har de i sine samværsuker. Anonymkode: a10bc...191 Han har kun samvær noen få timer i mnd. Er derfor vi dro sammen. Dog så bodde ikke han i vår hytte. Anonymkode: 4ac3b...e64
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #20 Skrevet 4. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere bør ikke feriere ilag pga «barna»!!!! Dette hadde ikke skjedd om dere hadde reist hver for dere. Slutt med felles samvær, det er usundt for barna. ikke spill lykkelig familie, når dere ikke er det Anonymkode: 6d492...816 *usunt Anonymkode: 089ce...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå