Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg er en mann som tidligere kun har vært tiltrukket kvinner nå er sammen og tiltrukket av en kvinne som ønsker å omtales som mann. Er de da respektløst å kalle meg heterofil? Det vil jo være å nekte å omtale kvinnen som mann selv om hun føler at hun er mann og ønsker å omtales som mann. 

Anonymkode: f4a6f...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når hun blir operert er dere i et homofilt forhold. 

Anonymkode: 8df4d...d51

• Liker 1
Skrevet (endret)

At folk ikke bare finner et ord for alt, som " WGAF"   " who gives å fuck"    å, jeg er lei. Vi er alle kjønn. Samme faen hvilket for andre. 

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du selv å omtales som? 

Anonymkode: bae13...07c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

At folk ikke bare finner et ord for alt, som " WGAF"   " who gives å fuck"    å, jeg er lei. Vi er alle kjønn. Samme faen hvilket for andre. 

Det er jo nettopp dette som regnes som trakassering i dagens verden. Å nekte å anerkjenne kjønnet andre ønsker å bli omtalt som.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp dette som regnes som trakassering i dagens verden. Å nekte å anerkjenne kjønnet andre ønsker å bli omtalt som.

Jeg har aldri identifisert min legning her inne. Jeg er den jeg er.

For andre kan være gi f.... Det viktigste er at du vet hvem du er. Og å få respekt for det. Hvorfor disse hersens stemplene? Vi er alle "bare" mennesker. 

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Jeg har aldri identifisert min legning her inne. Jeg er den jeg er.

For andre kan være gi f.... Det viktigste er at du vet hvem du er. Og å få respekt for det. Hvorfor denne hersens stemplene? Vi er alle "bare" mennesker. 

Hvis du ikke har et problem med det, hvorfor må du nærmest gå til angrep og være nedlatende mot en som faktisk føler seg utrygg på dette? Å være menneske betyr også å føle bekymring rundt egen situasjon, og å prøve å finne logikk i dagliglivet. Du hjelper ikke til, om du kun har fokus på deg selv og hva du mener.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis h*n er mann, så er h*n mann, og det gjør deg bifil. 

Anonymkode: 89a6e...1f2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har et problem med det, hvorfor må du nærmest gå til angrep og være nedlatende mot en som faktisk føler seg utrygg på dette? Å være menneske betyr også å føle bekymring rundt egen situasjon, og å prøve å finne logikk i dagliglivet. Du hjelper ikke til, om du kun har fokus på deg selv og hva du mener.

Beklager. Jeg tar den korreksjonen

Beklager TS! Meg som ikke tenkte meg godt nok om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg er en mann som tidligere kun har vært tiltrukket kvinner nå er sammen og tiltrukket av en kvinne som ønsker å omtales som mann. Er de da respektløst å kalle meg heterofil? Det vil jo være å nekte å omtale kvinnen som mann selv om hun føler at hun er mann og ønsker å omtales som mann. 

Du bestemmer hva du er og hun bestemmer hva hun er. Er ikke det litt av poenget? Ellers syns jeg det er litt unødvendig med alle disse merkelappene. Hvis du er i et forhold med denne personen, og dere trives sammen, og du ikke har noe problem med at hun nå ønsker å omtales som mann, så trenger man ikke formalisere mer enn det tenker jeg. 

Anonymkode: 36eda...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...