Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har det skjedd etter 14 mnd. med prøving!!

JEG ER GRAVID!!!!

Det kom litt brunt utflod på torsdag som det alltid gjør, og tenkte ja da gikk det ikke denne gangen heller!

Men mensen kom jo aldri i gang, så på doen på jobben tok jeg en test det er en svak strek men en strek. (Urinen var veldig vanna ut)

Skulle til spesialist i morgen for å begynne utredingen, men trenger jo ikke det nå. Så nå avbestilte jeg timen hos spesialisten og bestilte time hos fastlegen istedenfor.

Mannen min er ute og reiser og kommer ikke hjem før i morgen så jeg skal si det til han da.

Har allerede sagt det til en jobben, klarte ikke å holde meg for hun har vist at vi har slitt. Og jeg må jo fortelle det til en.

Så terminen er 28-5-02. Og jeg er 4+0!

Kan en av dere skrive en direkte link til Snartgravid.com. Vil ikke at denne adr. skal syns i adr. feltet mitt for jeg bruker en annes PC nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!

Det må være spesielt supert etter så lang prøvetid! Åh, så spennende det blir å fortelle mannen. Helt yr på dine vegne, jeg.

Hilsen Klips og småtten (11+6)

http://www.snartgravid.com

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE.

Flott at du ble gravid og slipper å begynne på utredning. :D

Cobra 19+1

Skrevet

Åh...Gratulerer så mye prinsessa :)

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet....og så håper jeg at jeg kan være like heldig som deg snart!!!...vi som brukte samme brudekjole og alt :)

Skrevet

Gratulerer!

Du har masse å se frem til!

Denne siden brukte jeg mye da jeg var gravid:

www.barnimagen.com

Skrevet

Masse gratulasjoner herfra også! Lykke til!!

Maggie!

Skrevet

Grattis kjempe mye. Så flott for dere at det endelig klaffet. Tror jeg hadde blitt sprø etter så lang prøvetid. Vi har bare prøvd i vel 2-3 måneder, men håper at det skjer noe fort. Jeg er såååå utolmodig.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten :D

Her er også en fin side: www.snartmamma.com

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er så lykkelig på dine vegner :-) Krysser alle fingrer og tær.

hilsen Mortitia som har prøvd i 9 mnd. nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...