AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Kjøpte denne idag, og jeg ser jo at i alle fall truse og bh som jeg har på meg idag vil vises gjennom. Ikke som i skrikende, men likevel synlig. Vil tro det gjelder alt av undertøy egentlig, uavhengig av farge. Spørsmåler er om det er greiest å bare gå med denne som den er likevel, eller ha noe annet plagg under, og hva foreslår dere i så fall? Underkjole? (Ser for meg det må bli varmt en varm sommerdag?) Jeansshorts? Andre forslag? Aldri hatt hvit kjole/tunika før, så dette er litt nytt. Anonymkode: ab75d...24b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Hudfarget undertøy vil ikke synes noe særlig under slike plagg, så slipper du å ha på deg masse ekstra under kjolen Anonymkode: 93ec6...662 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hudfarget undertøy vil ikke synes noe særlig under slike plagg, så slipper du å ha på deg masse ekstra under kjolen Anonymkode: 93ec6...662 Under tunikaen mener jeg. men jeg personlig hadde nok bare hatt en lys tights under Anonymkode: 93ec6...662
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Tettsittende tights og en liten singlet Anonymkode: bae95...91a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Fin tunika 🙂 ville brukt hudfarget undertøy. Personlig synes jeg slike halvlangt tights er harry men det er ett alternativ hvis du synes det er fint. Anonymkode: 840f3...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå