AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Helt forferdelig side! Midt i en episode bestemmer siden seg for å starte episoden på nytt, og det er UMULIG å spole frem igjen! Dermed får jeg sett bare halve episoden, samme hva jeg gjør. Hjelper ikke å refreshe siden eller gå ut og inn igjen eller noe. Gikk inn på Truspilot og leste hvor forferdelige anmeldelser de har fått, hvor alle skriver "styr unna" og at de blir fakturert i årevis etter at de har avsluttet abonnementet osv... Blir stressa. Anonymkode: 39819...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 Ja, enig. Det er for mye tull med den siden til at jeg orker å bruke det noe mer enn fem gratismnd. Plutselig blir episodene "grå" og utilgjengelig også, og du må laste inn siden på nytt. Sååå mye de reklamerer om denne siden og maser om at det er så jævla bra, så er det så......... DÅRLIG. Anonymkode: 2b030...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 3. juli 2020 #3 Del Skrevet 3. juli 2020 Har du slettet abonnementet. Jeg har hatt hayu lenge. Men prøvde selv å slette for noen mnd siden. Da fikk jeg beskjed om at jeg fikk to mnd gratis i tilfelle jeg angret. Men så oppdaget jeg at jeg har blitt trukket alikevel. Men nå minnet du meg på det. Gikk inn å sa opp. Så nå skal det visst være stoppet. Nytt trekk skulle ha vært den 5 juli. Så jeg må bare følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karkta Skrevet 3. juli 2020 #4 Del Skrevet 3. juli 2020 Ser Hayu igjennom Sumo. Der funker det kjempegreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Del Skrevet 3. juli 2020 Just now, Hmmmmmm said: Har du slettet abonnementet. Jeg har hatt hayu lenge. Men prøvde selv å slette for noen mnd siden. Da fikk jeg beskjed om at jeg fikk to mnd gratis i tilfelle jeg angret. Men så oppdaget jeg at jeg har blitt trukket alikevel. Men nå minnet du meg på det. Gikk inn å sa opp. Så nå skal det visst være stoppet. Nytt trekk skulle ha vært den 5 juli. Så jeg må bare følge med Skal si opp selv også. Ikke pokker om jeg betaler så mye som et rødt øre til detta pisset Anonymkode: 2b030...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Del Skrevet 3. juli 2020 46 minutter siden, Karkta skrev: Ser Hayu igjennom Sumo. Der funker det kjempegreit. Ja, men de har bare sesong 6-10. Anonymkode: 39819...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #7 Del Skrevet 3. juli 2020 47 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Har du slettet abonnementet. Jeg har hatt hayu lenge. Men prøvde selv å slette for noen mnd siden. Da fikk jeg beskjed om at jeg fikk to mnd gratis i tilfelle jeg angret. Men så oppdaget jeg at jeg har blitt trukket alikevel. Men nå minnet du meg på det. Gikk inn å sa opp. Så nå skal det visst være stoppet. Nytt trekk skulle ha vært den 5 juli. Så jeg må bare følge med Har ikke slettet det, for jeg har fortsatt noen sesonger jeg vil se. Men blir jo stressa av å lese om de ræva kundeerfaringene folk har. Er det noe sted vi kan klage dem inn til? Anonymkode: 39819...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #8 Del Skrevet 14. juli 2021 Er nysgjerrig på denne streamingtjenesten. Er det så ille som dere skriver her? Anonymkode: 909b7...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 14. juli 2021 #9 Del Skrevet 14. juli 2021 Funker fint hos meg. Har vel hatt det 1-2 år. Ha lastet opp appen 3 ganer Pia den har helt seg opp. Den husker hvor jeg stoppet, og starter samme sted neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #10 Del Skrevet 13. mai 2023 Kan noen fortelle meg hvordan man avslutter abn på dette makkverket? Er jo helt umulig å få avslutta jo? Har prøvd både via appen og hjemmesida? For noe lureri!!! Anonymkode: e3618...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå