Gå til innhold

Spørsmål om navn på seksualitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man er mann og har sex med menn, men hvor man ikke tenner på sex med menn. Er man da fortsatt homofil?

Mannen har sex med menn for å "få tømt seg" og ikke fordi han tenner på menn. Det blir lutt som runking, man er jo ikke homofil fordi man runker seg selv. 

Anonymkode: 7e02c...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en mann som har sex med menn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tømt seg kan man gjøre med runking. Det er noe mer der. Men trenger det en merkelapp?

Anonymkode: feb99...6a8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Klart han tenner på sex med menn hvis han har sex med menn. Ellers kunne han jo bare latt være.

Anonymkode: 7c291...2b0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Da er han sikkert biromantisk, heteroseksuell.

Anonymkode: 9130c...7b2

Skrevet

Har merkelappen noe å si?

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvorfor har han sex med noen han ikke tenner på når det er enklere å runke?

Sikke på at mannen din forteller hele historien her?

AnonymBruker
Skrevet

Han er biseksuell. 

Anonymkode: 17c1d...392

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er tre muligheter her: 

1. Han tenner ikke på menn, men går av en eller annen grunn på kompromiss med seg selv og sin egen seksualitet, for eksempel som en form for selvskading.

2. Han tenner på menn, men lyver for seg selv. 

3. Han tenner på menn og lyver for deg.

Er svaret 2 eller 3 er han enten bifil eller homofil. Er svaret 1 er han heterofil eller aseksuell. 

Anonymkode: 2734d...0a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har hørt! Klart han er homofil, men vil ha i både pose og sekk og holder deg på gress!

Anonymkode: 61442...443

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt! Klart han er homofil, men vil ha i både pose og sekk og holder deg på gress!

:laugh: pose og sekk?

Du vet at det gjelder de som både vil ha fast forhold og litt moro på si, og ikke homofile som vil ha kvinner i tillegg til menn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir pose og sekk når han vil fortsette i forholdet med dama, og har sex med en  mann på si, så lenge han sier han ikke har følelser for mannen.

Det er å holde dama for narr kaller jeg å få i både pose og sekk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir pose og sekk når han vil fortsette i forholdet med dama, og har sex med en  mann på si, så lenge han sier han ikke har følelser for mannen.

Det er å holde dama for narr kaller jeg å få i både pose og sekk.

Selvfølgelig. Men det blir feil å kalle han homofil, når han har sex med kvinner også. 

• Liker 1
Skrevet
On 7/3/2020 at 10:48 PM, AnonymBruker said:

Om man er mann og har sex med menn, men hvor man ikke tenner på sex med menn. Er man da fortsatt homofil?

Mannen har sex med menn for å "få tømt seg" og ikke fordi han tenner på menn. Det blir lutt som runking, man er jo ikke homofil fordi man runker seg selv. 

Anonymkode: 7e02c...6c9

Da er du en mann som har sex med menn. Legning og preferanser trenger ikke ha noe med det å gjøre.

At noen ligger med noen de kanskje *egentlig* ikke ønsker å ligge med er ikke særlig unikt. Prostituerte gjør det hele tiden. 'Vanlige' mennesker ryker på ONS-er de angrer på når bakrusen kommer og kåtheten er borte. Folk er i *forhold* de ikke klarer å forklare hvordan de ramlet inn i. At noen går på tvers av sin egen legning av makelighet, nysgjerrighet eller kanskje mangel på andre muligheter er ikke det minste rart eller uvanlig.

https://no.wikipedia.org/wiki/Menn_som_har_sex_med_menn

Skrevet

Om han ikke tenner på menn, klarer han ikke å ha sex med menn. Tenner han på menn og kvinner, er han åpensinnet, frigjort, spennende - synes jeg.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 5.7.2020 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Er noe som heter bifil. Kan være biseksuell men heteroromantisk, men da virker det litt rart at han sier han ikke tenner på menn.

Anonymkode: 14948...985

• Liker 1
Skrevet

Da han var yngre gikk mannen min på homosauna noen ganger. Ikke fordi han var homofil, men fordi det trigget hans ekshibisjonistiske side. Det var bare her han kunne ha ståpikk i fellesdusj/badstue. Om han lot en mann runke seg, handlet nok mer om utløsnibgen og at andre så på, enn at en mann tok på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...