Superlammet Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Synes dette var litt... overraskende, selv om det samtidig ikke var det: Allerede nå har folkene bak Goth City Live blitt bedt om å gjøre det samme neste sommer, men svaret fra Tigerstedt er bastant nei. - Da får noen andre gjøre det i en hel annen by. Etter siste konsert på lørdag blir scenen hugget opp. Sånn er det med den saken. Vi kan ikke bli for store heller. Da blir vi bare sittende og telle penger. Hele artikkelen finner dere her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282953 Jeg synes dette gir ett typisk bilde av goth-kulturen. Ikke bli for populære, fordi da blir det ikke spesielt å være goth lenger.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Kjenner ei som er i styret for dette nisseriet, seroxata ville veldig masse se cruxshadows, men hun har ikke annonsert dette, hun andre gåsa fordi at da mister de folk som kommer, altså hun har ikke annonsert at ikke cruxshadows kom, vi klaget i forumet deres, og da viste de link til hjemmesiden til cs, synes om disse GCL er seriøse, kan de da si ifra så seroxata slipper og grine dagen før hun vil se dem! Hun kunne sagt dette selv, men hun sover. Endret: Tihi. Så artikkelen nå, hennes fetter er visst tømmerhogger? :D
Superlammet Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2005 Æhjm æææh.... *tolke* Punktum er en fin oppfinnelse som er formet som en liten prikk slik som dette: . Uansett, tror jeg fikk det med meg, altså at Crüxshadows avlyste men GCL vil ikke opplyse om dette fordi da kan de miste endel besøkende. Uproft og ulovlig dersom man har forhåndskjøpt billetter.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 RIKTIG! Bare nissete! Sorry. Skal. Begynne. å: bli. Flinkere. Med: Punktum. ;D
Superlammet Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2005 Hehe, men dere burde sjekke lovverket om slikt...
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Altså: Har klaget på forumet deres, og de ga bare linken til hjemmesiden (tror jeg sa det i sta og, men jeg er senil) Jeg sa at ikke alle tenkte å innom og sjekke den hver gang, og de som arrangerer det BURDE ta litt ansvar synes jeg.
Superlammet Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2005 De som arrangerer SKAL gi beskjed om det. Dersom billetter er solgt, og band avlyser har kunden KRAV på å få vite dette. Mener iallefall at dette er en av kravene for å kunne selge billetter i første omgang..
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 Men vet ikke om dette er forhåndsbetaling, eller betaling i døra, men de har jo så mange andre fiiiine gotherband at de trenger ikke si ifra Nei huff takke seg til mars volta ...som heller ikke kom.
Superlammet Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2005 Ser at arrangørene og hjelperne til dette makkverket ikke har forandret seg iallefall, jfr. DarkDate.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #10 Skrevet 6. juli 2005 Hirr hirr! Jeg vet altfor mue om disse nissene, og det er bare bøst. De er en spesiell gjeng de der!
Donnie Darko Skrevet 6. juli 2005 #11 Skrevet 6. juli 2005 Goth har ingenting med metall å gjøre uansett. Goth-musikk er Sisters of mercy, the cure o.l.
Gjest seroxata Skrevet 7. juli 2005 #12 Skrevet 7. juli 2005 HAHAHAHA! Min fetter altså.. blir jo nesten litt vel flau her nå!!! Men ja, gothere er uproffe idioter. sorry, men jeg vet hva jeg snakker om, for eksen min var i styret der, og de tror nok de kan sakene sine, men hele greia er litt uproff. Og om jeg ikke hadde sendt ei mld til ho som står i spissen av dette, for å høre når cruxshadows gikk på scenen, så ville jeg altså gått og betalt meg inn, og antagelig brukt den forbanna øksa til å hogge de ansvarlige i beinet! det er for dårlig
Superlammet Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #13 Skrevet 7. juli 2005 Bare husker at når man diskuterte med den gjengen der var det sånn at hadde de feil dro de "Talk to the hand"-tendenser. Å innrømme feil, eller prøve å opptre proffesjonelt virker som en umulighet.. No offence seroxata, men dersom fetteren din er ansvarlig for dette burde han gjøre noe med mindre han vil drite seg ut som arrangør for all fremtid. Bookingansvarlige og publikum glemmer ikke!
Gjest seroxata Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 Bare husker at når man diskuterte med den gjengen der var det sånn at hadde de feil dro de "Talk to the hand"-tendenser. Å innrømme feil, eller prøve å opptre proffesjonelt virker som en umulighet.. No offence seroxata, men dersom fetteren din er ansvarlig for dette burde han gjøre noe med mindre han vil drite seg ut som arrangør for all fremtid. Bookingansvarlige og publikum glemmer ikke! Jepp, de innrømmer sjelden sine feil, og står hardnakket på sitt! I know Jeg tar meg ikke nær, jeg synes selv hele greia er totalt mongo, og de driter seg så ut at jeg kan ikke annet enn å le! Så neste gang jeg treffer han, skal jeg videreføre litt info fra folk her inne til han
Superlammet Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #15 Skrevet 7. juli 2005 Hehe det som er synd er at endel av de som drar på showet/festivalen/kall det hva faen du vil, ikke aner at de kan klage på det og evnt. få refundert billetten... De er pliktig til å opplyse dersom et annonsert band avlyser.
Gjest seroxata Skrevet 12. juli 2005 #16 Skrevet 12. juli 2005 Ja, det er jo elendig gjort! Var forøvirg på en liten svipptur innom der, en av de siste dagene...(snek meg inn gratis, prææhææh) Incubus succubus eller hva det nå enn staves, men uansett! VAr skikkelig tamt! ca 20 gothere, 10 ikke gothere... og like lite liv der, som det ofte var på Club Lestat, den gangen det eksisterte.. jeg ble lei og gikk:D
Superlammet Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #17 Skrevet 13. juli 2005 Ja, det er jo elendig gjort! Var forøvirg på en liten svipptur innom der, en av de siste dagene...(snek meg inn gratis, prææhææh) Incubus succubus eller hva det nå enn staves, men uansett! VAr skikkelig tamt! ca 20 gothere, 10 ikke gothere... og like lite liv der, som det ofte var på Club Lestat, den gangen det eksisterte.. jeg ble lei og gikk:D ← Hehe sånn er det når man reklamerer for store band, men må ta til takke med norske lokalband...
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #20 Skrevet 15. juli 2005 Masse hvite pusekatter i denne tråden nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå