AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Har alltid elsker barn og ønsket meg min egen! En barn! men nå er jeg Plutserlig ikke interesert i barn lenger. Dette skjyldes da jeg har jobbet i barnehage byrå lenge og begynner å bli lei av barn. Syntes det er kjempe slitsomt å snakke med barn, og syntes de er irriternede rett og slett. Syntes barn på 1-2 år er søte. Men alt oppover oppfatter jeg som slitsomt. nå ser jeg for meg heller et liv uten barn. Et liv med kun min mann og meg. vet at han ønsker seg barn, og det gjorde Jeg også en tid. Men jobben forandret meg... tørr ikke å fortelle han hmmm Andre som har følt sånnt? Anonymkode: aa58d...1b3
Hulderen Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Jeg kjenner flere lærere på barneskoler som ikke ønsker seg egne barn.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Jeg tror kanskje det er annerledes når det er dine egne barn🤔 Jeg har også jobbet i barnehage og opplevelsen var helt annerledes da jeg jobbet på en fast avdeling med samme gruppe barn over tid, kontra da jeg jobbet litt her og litt der med stadig nye barn. Da jeg hadde fast gruppe trivdes jeg mye bedre, for ble jo kjent med og glad i de aktuelle barna. Det utgjorde hele forskjellen for meg Også er det jo sånn at med egne barn må du jo ikke gjenoppleve de slitsomme periodene om og om igjen, slik du gjør i barnehagen med stadig nye barn. Anonymkode: df978...ae3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Ditt valg, og det er vel helt greit? Forøvrig hadde jeg vurdert å bytte jobb hvis jeg var deg, og følte sånn.. Anonymkode: d024d...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Jeg liker overhode ikke andres barn, elsker mine egne. Anonymkode: aa945...82c 2
Kvalitet Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ditt valg, og det er vel helt greit? Forøvrig hadde jeg vurdert å bytte jobb hvis jeg var deg, og følte sånn.. Anonymkode: d024d...bc3 Det er jo ikke helt greit eller ukomplisert når hun er gift med en mann som ønsker seg barn og hun selv har gitt uttrykk til mannen om samme ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå