AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 ? Anonymkode: 6ecad...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 Det er et gitt antall obligatoriske kjøretimer du må ha med kjørelærer. Husker ikke hvor mange. Anonymkode: 5869e...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Del Skrevet 3. juli 2020 Noen timer er obligatorisk. Hva du trenger ellers avhenger av hvor skikket kjørelærer syns du er på veien. Du kan plukke opp ganske mange uvaner ved å øvelseskjøre med andre. Anonymkode: 4d32b...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Del Skrevet 3. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen timer er obligatorisk. Hva du trenger ellers avhenger av hvor skikket kjørelærer syns du er på veien. Du kan plukke opp ganske mange uvaner ved å øvelseskjøre med andre. Anonymkode: 4d32b...348 Kan jeg kjøpe den for 13 000? Eller må jeg kjøpe den andre? har ikke hatt kjøretimer via skolen. Kun hjemme Anonymkode: 6ecad...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Del Skrevet 3. juli 2020 Du kan kjøpe den første. Da har de kun de kjøretimene der du blir godkjent for neste nivå. Anonymkode: 7d8da...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Del Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan kjøpe den første. Da har de kun de kjøretimene der du blir godkjent for neste nivå. Anonymkode: 7d8da...06d Så da må jeg liksom bare være flink hjemmefra? Anonymkode: 6ecad...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå