AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Det er et gitt antall obligatoriske kjøretimer du må ha med kjørelærer. Husker ikke hvor mange. Anonymkode: 5869e...17c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Noen timer er obligatorisk. Hva du trenger ellers avhenger av hvor skikket kjørelærer syns du er på veien. Du kan plukke opp ganske mange uvaner ved å øvelseskjøre med andre. Anonymkode: 4d32b...348
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen timer er obligatorisk. Hva du trenger ellers avhenger av hvor skikket kjørelærer syns du er på veien. Du kan plukke opp ganske mange uvaner ved å øvelseskjøre med andre. Anonymkode: 4d32b...348 Kan jeg kjøpe den for 13 000? Eller må jeg kjøpe den andre? har ikke hatt kjøretimer via skolen. Kun hjemme Anonymkode: 6ecad...a07
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 Du kan kjøpe den første. Da har de kun de kjøretimene der du blir godkjent for neste nivå. Anonymkode: 7d8da...06d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan kjøpe den første. Da har de kun de kjøretimene der du blir godkjent for neste nivå. Anonymkode: 7d8da...06d Så da må jeg liksom bare være flink hjemmefra? Anonymkode: 6ecad...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå