Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Jeg har akkurat testet positivt, i går, og ikm var vel for et par dager siden. Trodde ikke at jeg skulle være gravid, men fikk en følelse da.. Bekreftet med digital test. 

Men det er noe jeg ikke skjønner. Føler meg veldig annerledes, men samtidig ikke. 

Føler meg skikkelig uggen, litt småfeber, fryser og er kjempetrøtt, ømme pupper, og minimalt med menssmerter (ble vel herda etter sist fødsel). Sulten!! Testen var også knall positiv. 

Jeg føler meg egentlig som de gangene jeg skal ha mensen, bare at den ikke kom nå. 

Er det normalt så tidlig i svangerskapet? tror jeg er i uke 5.

Anonymkode: 73e9e...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig individuelt hvor tidlig man får symptomer, så det er helt normalt. Det er dog ikke vanlig å få feber på grunn av graviditet, så jeg syns egentlig det høres ut som om du begynner å bli syk.

Anonymkode: 05f8a...a04

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig individuelt hvor tidlig man får symptomer, så det er helt normalt. Det er dog ikke vanlig å få feber på grunn av graviditet, så jeg syns egentlig det høres ut som om du begynner å bli syk.

Anonymkode: 05f8a...a04

Ja, pleier å ha litt småfeber på kveldene uten at det har vart til neste morgen, føler meg bare så ekstremt sliten og trøtt 😔

Skrevet

Jeg er i uke 3, oppdaget graviditeten i uke 2 pga symptomer. Så det går an ja!

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lite symptomer. Kvalme som kommer og går i løpet av dagen, brystene føles like men er muligens litt større med mørkere brystvorte, litt trøtt av og til, litt oppblåst og stikkinger i magen her og der. Er snart 7 uker på vei. 

Anonymkode: baed4...a2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik i starten av dette svangerskapet. Var rett over 4 uker på vei (visste ikke at jeg var gravid da), menssmerter i flere dager, våknet gjennomvåt hver natt i 2-3 uker (startet fra rundt 4+0), hadde feberfølelse i hele kroppen, men var ikke feber (frøys og svetta om en annen). 

Anonymkode: 62a65...95f

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen 

Det går kanskje litt opp og ned? Jeg er sykt trøtt og får nå menssmerter bare litt halveis på kvelden. Ikke noe særlig feber idsg fordi det er lørdag og jeg har vært hjemme 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...