AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Tips til hva kjøpe i bursdagsgave til gutt som fyller 18? Under 1000kr. Rolig og skoleflink gutt, ingen utpregede interesser, driver ikke med sport. Klokke har han allerede. Anonymkode: 24927...e01
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Har han lappen ? Om han har det ville jeg gitt gavekort på bensin eller diesel,til bilen. Anonymkode: 758bf...c25
Gjest Ishm Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Kan jo bare gi 500 lapp? Er det som er vanlig i vår familie å gi til folk det er vanskelig å kjøpe gave for. På den måten kan han kjøpe noe fint til seg selv! Eller spare! hvis du absolutt MÅ kjøpe gave kan du kjøpe parfyme, eller merke genser som Adidas, Fila. Eller så blir det gavekort! På senter, klesbutikk, bensin etc.. ...Men enn gavekort syntes jeg det er som sagt mye bedre å gi penger... men det er min mening!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har han lappen ? Om han har det ville jeg gitt gavekort på bensin eller diesel,til bilen. Anonymkode: 758bf...c25 Det var smart, takk! Anonymkode: 24927...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå