Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg har nå jobbet for en bedrift i noen år som ikke driver helt ok i mine øyne. 

Bare lurte på om dette er bare meg eller om noen her er enige? 

Her er det så mye å ta tak i at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. 

Det finnes knapt taushetsplikt, man vet alt om alle og fremtidige planer om alle uten at vedkommende vet om dette selv. 

Jeg har også fått høre at min sjef har bedt en annen ansatt om å overvåke meg og rapportere tilbake til han om hva jeg driver med. 

Jeg gjør jobben min så litt usikker på hvorfor dette blir gjort. 

Har også fått spørsmål om jeg kan endre på sykmeldinger slik at jeg utnytter nav for penger slik at jobben slipper å dekke dette. 

Her er det så ekstremt mye mer å ta tak i, men for at jeg skal holde meg anonym så vil jeg ikke gå særlig mer i dybden av andre problemer. Men er dette innafor synes dere? 

Er så vannvittig usikker på hva jeg skal gjøre, får helt mark av opplegget, men det er ikke fryktelig lett å finne seg noe nytt å drive med i disse tider. 

Anonymkode: 0476a...f26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligg lavt enn så lenge. Kanskje best å bytte jobb og få gode referanser fra den gamle. Tror ikke du vinner eller at de forandrer seg. Kanskje jeg er for konflikt sky, men tenk på fremtiden. Let etter noe bedere 😊 

Anonymkode: bf00c...f01

AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen fortrolige på jobben, i ledelsen du kan ta det opp med?

Anonymkode: d9b0b...b6d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har ingen fortrolige på jobben, i ledelsen du kan ta det opp med?

Nei. Kan ikke stole på noen. Alt som blir sagt til en person blir vridd og vent i alle retninger også går det videre til nestemann. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kan ikke stole på noen. Alt som blir sagt til en person blir vridd og vent i alle retninger også går det videre til nestemann. 

Skjønner hvordan det er og det er kjipt. Det beste er å prøve å søke på der du kan til tross for omstendighetene og kanskje du er heldig nok til å få referanser og slippe å jobbe med dem mer.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan det er og det er kjipt. Det beste er å prøve å søke på der du kan til tross for omstendighetene og kanskje du er heldig nok til å få referanser og slippe å jobbe med dem mer.

Tingen er at jeg tror jeg blir sparket før jeg eventuelt finner meg noe nytt da jeg selvfølgelig ble permittert. Så spørs nok om de er interessert i å gi noen gode referanser når jeg ikke leverer en oppsigelsen selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et malerfirma?

Anonymkode: 0d875...575

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et malerfirma?

Haha, nei er ikke det. Virka det likt som jobben din eventuelt? 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, samt svar til dette.

Anglofil (teamleder)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nei er ikke det. Virka det likt som jobben din eventuelt? 

Det minnet om forrige arbeidsplass ja. Hadde aldri vært borti slik galskap før. Og heller aldri hørt om andre som hadde vært borti noe slik.

Men det blir kanskje fort slik for ansatte når det er mann og kone bedrift drevet av ADHD-impulser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det minnet om forrige arbeidsplass ja. Hadde aldri vært borti slik galskap før. Og heller aldri hørt om andre som hadde vært borti noe slik.

Men det blir kanskje fort slik for ansatte når det er mann og kone bedrift drevet av ADHD-impulser. 

Ser den. Har ikke vært borti lignende selv før dette. Korrupt hele opplegget på denne plassen. Frister å melde ifra angående det med mangel på taushetsplikt i alle fall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...