AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 I en periode nå har jeg hatt ekstremt vondt når jeg har hatt sex. Jeg har vært jod gynekolog og fått påvist at jeg har vestibulitt. Gynekologen min har sendt meg videre til oppfølging for at det skal bli borte. Men har rådet meg til å ikke ha sex i mellomtiden. Jeg har en veldig tålmodig og forståelsesfull kjæreste, men jeg får så dårlig samvittighet at han ikke kan ha ordentlig sex på 8 uker eller mer da det svir og gjør grusomt vondt. Er det noen her som har hatt det før og kan fortelle meg litt om hvor lang tid det gikk for deg før det ble bra igjen og hvordan behandling du fikk? Anonymkode: b4ce4...064
Doolittle Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 (endret) Om han er en bra fyr har han full forståelse for at det ikke blir pulings på en stund. Tenk så bra det blir når du er klar igjen og dere har venta lenge! Endret 4. juli 2020 av Doolittle pølsefingre 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Skrevet 4. juli 2020 Ta det med ro, dette går så fint. Du har jo to andre hull som kan brukes i mellomtiden. Anonymkode: 9bc27...cc3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 Jeg har hatt problemer med det i 3 år. Fikk til slutt behandling på kvinnehelsesenteret i Oslo. Veldig dyrt, men det måtte til på meg. Hadde ikke sex vaginalt på over et år. Mannen min har heldigvis hatt forståelse for det. I denne perioden lærte jeg meg at analsex er helt innafor. Mye av problemet er at man ikke bør stramme underlivet hverken i hverdagen eller under sex, men litt analsex gikk bra for meg. Veldig kjipt, men det går over til slutt. Mannen din får bare runke og ikke klage hvis hsn er en ordentlig mann 😉 Anonymkode: 8a78c...b1a
Fioljenta Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Fryktelig kipt for dere begge! Håper virkelig det ordner seg! Kanskje du kan bruke ventetiden til å finpusse sugeteknikkene dine? Det kan være kos for begge. Og da trenger du i alle fall ikke ha dårlig samvittighet overfor ham. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt problemer med det i 3 år. Fikk til slutt behandling på kvinnehelsesenteret i Oslo. Veldig dyrt, men det måtte til på meg. Hadde ikke sex vaginalt på over et år. Mannen min har heldigvis hatt forståelse for det. I denne perioden lærte jeg meg at analsex er helt innafor. Mye av problemet er at man ikke bør stramme underlivet hverken i hverdagen eller under sex, men litt analsex gikk bra for meg. Veldig kjipt, men det går over til slutt. Mannen din får bare runke og ikke klage hvis hsn er en ordentlig mann 😉 Anonymkode: 8a78c...b1a Jeg hadde problemet selv, men er hjelp å få. Til å komme videre som du skriver. Det er viktig å tenke løsninger, oralsex er jo helt topp for de fleste 🙂 Om du skal være i forhold så må du jo gjøre noe for det seksuelle, alle har jo behov. Om du stenger 100% kan du ikke regne med et en mann holder ut. Derfor er oralsex og analsex bra alternativ om man ikke har vaginalt samleie, selv trodde jeg analsex skulle være ekstremt smertefullt. Men det var det overhodet ikke, så nå nyter jeg det som fin avveksling til vaginalt samleie. Bruk glid, tren mye alene med en liten dildo....så lover jeg at analsex gir deg helt sinnsyke orgasmer med litt klitoris stimuli samtidig. Anonymkode: e2021...581 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 10 minutter siden, Fioljenta skrev: Fryktelig kipt for dere begge! Håper virkelig det ordner seg! Kanskje du kan bruke ventetiden til å finpusse sugeteknikkene dine? Det kan være kos for begge. Og da trenger du i alle fall ikke ha dårlig samvittighet overfor ham. 😉 De fleste kvinner liker heldigvis å gi oralsex 🙂 Jeg trenger ikke få noe tilbake selv om jeg suger mannen til sprut, det tenner meg maks å gjøre det. Anonymkode: e2021...581
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde problemet selv, men er hjelp å få. Til å komme videre som du skriver. Det er viktig å tenke løsninger, oralsex er jo helt topp for de fleste 🙂 Om du skal være i forhold så må du jo gjøre noe for det seksuelle, alle har jo behov. Om du stenger 100% kan du ikke regne med et en mann holder ut. Derfor er oralsex og analsex bra alternativ om man ikke har vaginalt samleie, selv trodde jeg analsex skulle være ekstremt smertefullt. Men det var det overhodet ikke, så nå nyter jeg det som fin avveksling til vaginalt samleie. Bruk glid, tren mye alene med en liten dildo....så lover jeg at analsex gir deg helt sinnsyke orgasmer med litt klitoris stimuli samtidig. Anonymkode: e2021...581 Fungerer hver gang. Anonymkode: 5f150...293
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Skrevet 5. juli 2020 Sug han så ofte du orker, så er det ikke noe problem. Å bli sugd er vel så godt som et knull. Anonymkode: 604c8...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå