AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg har generalisert angst noe som er at angsten er tilstede hele tiden. Jeg har vondt i magen min pga. Angst og den er i full panikk. Hvordan klarer dere å holde ut angsten inne i magen når den er der konstant? Det er så mye indre uro og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Anonymkode: efd5b...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 I de verste periodene brukte jeg de "farg deg til ro", gikk turer og hørte på musikk for å koble av. Samtidig som jeg snakket med psykolog 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Del Skrevet 3. juli 2020 Angst er en grusom følelse og vanskelig å kontrollere. Et tips kan være å prøve å snu negative tankemønstre. Et tips er å prøve å fokusere på problemløsning fremfor negative tanker. Hva er du bekymret for, hva tenker du på? Når du har tenkt mye på desse tankene en kort stund, så prøv å legg dem vekk eller skriv de ned. Gå en tur eller gjør en aktivitet du liker, dette kan dempe angsten ved å ta fokuset bort en stund. Får du oppfølging fra hjelpeapparatet? Anonymkode: 8a003...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå