AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Heisann! Strømmen gikk akkurat her, men jeg trenger å pumpe ut litt melk til morgendagen... Hvor lenge må man egentlig sterilisere pumpeutstyret? Holder det at jeg gir det en grundig vask? Baby tar jo alt inni munnen nå likevel, men ble plutselig så usikker. Det er omtrent en uke siden sist jeg brukte pumpeutstyret og det ble vasket godt (men ikke sterilisert) etter bruk. Anonymkode: ec58e...686
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Én gang i døgnet skal utstyret steriliseres. Dersom du pumper sjeldnere enn én gang pr døgn må du sterilisere det etter hver bruk. Anonymkode: 83503...7b9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heisann! Strømmen gikk akkurat her, men jeg trenger å pumpe ut litt melk til morgendagen... Hvor lenge må man egentlig sterilisere pumpeutstyret? Holder det at jeg gir det en grundig vask? Baby tar jo alt inni munnen nå likevel, men ble plutselig så usikker. Det er omtrent en uke siden sist jeg brukte pumpeutstyret og det ble vasket godt (men ikke sterilisert) etter bruk. Anonymkode: ec58e...686 Jeg har aldri sterilisert noe som mine barn har spist eller drukket av, helt fra de ble født. Anonymkode: 2fd73...7f8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Én gang i døgnet skal utstyret steriliseres. Dersom du pumper sjeldnere enn én gang pr døgn må du sterilisere det etter hver bruk. Anonymkode: 83503...7b9 Ja, denne anbefalingen har jeg fått med meg, men gjelder det uansett alder? Anonymkode: ec58e...686
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sterilisert noe som mine barn har spist eller drukket av, helt fra de ble født. Anonymkode: 2fd73...7f8 Selv om du tar idiotiske valg, bør du jo ikke råde andre til det samme. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, denne anbefalingen har jeg fått med meg, men gjelder det uansett alder? Anonymkode: ec58e...686 Ja, det er pga melkebaterier. Tror du det er lenge til strømmen kommer tilbake? Hvis ikke er det nok ikke krise, men det valget må du nesten ta selv 🙂 Anonymkode: 83503...7b9 3
Rosa Sitron Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, denne anbefalingen har jeg fått med meg, men gjelder det uansett alder? Anonymkode: ec58e...686 Ja, uansett alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå