Gå til innhold

Hva tenker menn tidlig i 20-årene om kvinner i slutten av 40-årene tidlig 50-årene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne det vært spennende med en slik dame?

Anonymkode: 97ff5...107

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fantaserte mye om det da jeg var yngre. Fikk dessverre aldri realisert den drømmen 😞

Anonymkode: 1f399...98e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvordan hun tar seg ut.

Jeg synes kvinner i den alderen er meget hot hvis de holder seg sunne og friske og ikke lar seg forfalle. Jeg nærmer meg 40 nå, men har alltid hatt en greie for  kvinner 35+

Anonymkode: d672f...c29

AnonymBruker
Skrevet

Min første og eneste erfaring med tindersex var med en 48 år gammel dame, jeg var 23. For det første var det himla greit med en som var enda mer direkte og rett på sak enn meg i chatten. Jeg sa vel noe sånt som at jeg var kåt og måtte ha meg noe, hvorpå hun svarte at jeg kunne jo komme til henne med en gang. Å treffe henne var spennende det, men jeg husker jeg tenkte endel på at forskjellen mellom henne og tidligere ligg ikke var så stor. Såklart var utseende og kropp preget av alderen (uten at det gjorde noe, for hun var digg hun), men kjemien og samspillet var helt normalt. Hun var ikke noe mer sikker eller usikker enn andre jeg har vært med. Så jeg følte jeg liksom fikk avmystifisert dette med eldre kvinner litt. 

Anonymkode: 8c9da...259

• Liker 4
Skrevet

Da jeg var midt i 20-årene rota jeg med en dame på 40, helt digg. Noen år senere sjekket jeg opp en dame på over 50. Jeg var selv 32 da, og vi hadde magisk deilig sex i perioder begge var single. Da hun fikk ny kjæreste kuttet vi ut. Fin kropp, rå i sengen, nam nam

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserte mye om det da jeg var yngre. Fikk dessverre aldri realisert den drømmen 😞

Hvis det fremdeles er liv i deg, kan du vel realisere den nå? 

Anonymkode: 1ff7a...b06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn i tidlig 20 årene tenker om damer i slutten av 40 begynnelsen av 50 årene som « mødre»😂😂

Anonymkode: a7860...f3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestemor?

Anonymkode: 908f2...2f3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn i tidlig 20 årene tenker om damer i slutten av 40 begynnelsen av 50 årene som « mødre»😂😂

Anonymkode: a7860...f3b

Snakk for deg selv.  De er de deiligste sexpartnere du kan tenke deg. Jeg er så utrolig  glad for at  jeg fikk oppleve dette allerede som 24 åring.  Siden så jeg meg aldri tilbake, for å si det sånn.  😁

Anonymkode: 970c9...bdd

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

selvsagt spennende til en med personlighet som når meg, og det var vi kunne uttrykke gjensidig språk der vi ville hverandre godt. 

Det fungerer ikke med hvem som helst. 

• Liker 1
Skrevet

Komisk dette, når mannfolk blir i 40-50årene så starter dem å se mot damer i alderen 20-30 igjen 😂🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Expandable86
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg hadde fått muligheten til det da ja...men som 40 åring hadde ei på 58 vært no go

Anonymkode: 6f9d3...7ae

Gjest Melis123
Skrevet

Jeg er 40++ og blir ekstremt overrasket over hvor mange menn i 20 årene som tar kontakt på datingapper. Det er ikke helt min greie, og tar det heller ikke personlig på noe som helst vis, men er bare som sagt veldig overrasket😊

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri for sent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg hadde fått muligheten til det da ja...men som 40 åring hadde ei på 58 vært no go

Anonymkode: 6f9d3...7ae

Hvorfor det egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri for sent.

Tenker det samme :laugh:

Hvis man kunne tenke seg det da man var ung, hvorfor gjør man det ikke lengre nå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2020 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Deilig for kan pule de uten gummi. Sprute de fulle og slippe barnebidrag. Puler tre slike damer for tiden. Er selv 24.

Anonymkode: 8db4b...1ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...