Gå til innhold

Forholdet er slutt fordi han prioterer å hjelpe konen til broren.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis han ser stefar og hans barn er det andre barnets søsken så skal han få slipper å stikke opp? Et uskyldig barn sliter fordi mor sliter fordi pappa/stepappa stikker av?

Anonymkode: 3bf65...b3a

Ok, teskje. Ignorerer han barnet fordi det ikke er hans eget, så er det enda større grunn tilå dumpe ham. For davilhan trolig forskjellsbehandle de to barna resten av livet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, HarryDotter skrev:

Eller at hans gravide dame er så sur, hormonell og mannevond dagen lang at han finner på enhver unnskyldning til å være borte fra henne?

Måten hun beskriver situasjonen deres på, gir meg nesten grøssninger!

Mener du virkelig å forsvare denne mannen?

Denne dama føler seg kjempe dårlig, er bekymret og hormonell.  Det er en stor belastning å være gravid! Og gjør det for å bære frem hans barn. 

Han tar ikke engang ansvar for 3 åringen sin men bare dumper ansvaret over på sin gravide kjæreste...

Hjelpes for et udugelig mannesvin

• Liker 4
Skrevet

Ts: her er det bare å forbrede seg på en tilværelse alene! Du kan ikke leve med en så egoistisk mann! 

Dump svinet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rucula said:

Ts: her er det bare å forbrede seg på en tilværelse alene! Du kan ikke leve med en så egoistisk mann! 

Dump svinet

Han svarte meg endelig og fikk høre at jeg var for udugelig å leve med og vanskelig... da er jeg forberedt.. 

Anonymkode: 11df5...ad4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså gi nå faen i idioten, du fortjener bedre en umoden dust som ikke tar vare på sin egen familie først. Det er da ikke hans ansvar å være barnevakt for sin svigerinne. 

Nei, la han bare være heeelt i fred. Total stillhet, uansett hvor mye det frister å melde eller ringe. Han må hjem på et tidspunkt og da beholder du selvrespekten din og kryper ikke for en fyr som har gitt faen i deg og deres barn. Hvis noen skal krype så er det han.

Finn på noe annet å fylle opp tiden med  for å distrahere deg. 

Anonymkode: 72d41...83f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Hulderen skrev:

Ok, teskje. Ignorerer han barnet fordi det ikke er hans eget, så er det enda større grunn tilå dumpe ham. For davilhan trolig forskjellsbehandle de to barna resten av livet.

Du får en teskje tilbake. Slik du skrev virket det som om det er ok å droppe å stille opp for en 3 åring som ikke er hans. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså gi nå faen i idioten, du fortjener bedre en umoden dust som ikke tar vare på sin egen familie først. Det er da ikke hans ansvar å være barnevakt for sin svigerinne. 

Nei, la han bare være heeelt i fred. Total stillhet, uansett hvor mye det frister å melde eller ringe. Han må hjem på et tidspunkt og da beholder du selvrespekten din og kryper ikke for en fyr som har gitt faen i deg og deres barn. Hvis noen skal krype så er det han.

Finn på noe annet å fylle opp tiden med  for å distrahere deg. 

Anonymkode: 72d41...83f

Tusen takk, jeg har blokkert han og ønsket han all det beste... og nå må jeg bare forberede meg på å være alenemamma..  det blir flaut 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte meg endelig og fikk høre at jeg var for udugelig å leve med og vanskelig... da er jeg forberedt.. 

Hadde svart at jeg ordner med mekling også antar du at hennes adresse er hans nye fra og med mandag 😉

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det greit da. Da er du singel fra nå.  Du fortjener bedre

Synd du er over abortgrensa. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som han er så interessert i sitt kommende barn, når han ignorerer både deg, din form, og at du har vært på ultralyd... Dette er jo ikke en mann, men en kronidiot. Og hans oppførsel kan faktisk ikke unnskyldes om du så er et hormonelt monster. Man står ved den gravides side, av respekt for både henne og sitt kommende barn. Tviler på at det vil vare mellom dere uansett, slik han er mot deg, så kanskje like greit å komme seg unna nå, for å beskytte sin mentale helse og barnet du har fra før? Føler med deg, og ønsker deg lykke til❤️

Anonymkode: 98acd...22c

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)
1 time siden, Rucula skrev:

Mener du virkelig å forsvare denne mannen?

Denne dama føler seg kjempe dårlig, er bekymret og hormonell.  Det er en stor belastning å være gravid! Og gjør det for å bære frem hans barn. 

Han tar ikke engang ansvar for 3 åringen sin men bare dumper ansvaret over på sin gravide kjæreste...

Hjelpes for et udugelig mannesvin

Poenget er at vi vet ikke den fulle sannheten. Jeg forsvarer ingen.

Det finnes mange mannesvin, men svært få ticker av alle drittknappene som denne mannen tilsynelatende gjør. Jeg mener...han offrer alt av tid med sin familie og seg selv, for å HJELPE det andre paret....det er noe som ikke stemmer her. Jeg aner ugler i mosen og sitter med en følse av at TS har oppført seg så ille mot gubben sin over lang tid og at han nå har fått litt nok og rømmer til et sted han blir satt virkelig pris på. Derav ignoreringen av ts når hun prøver å tekste ham og det voldsomme behovet for å hjelpe de andre. Menn er svært sjeldent så egoistiske rasshøl at de bare dumper en hel familie for å hjelpe andre.

Det er bare den følsen som klør i bakhodet mitt.

Endret av HarryDotter
Gjest HarryDotter
Skrevet
1 time siden, Rucula skrev:

Synd du er over abortgrensa. 

For en jævlig ting å si.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her -

han ble observert sist ute på byen i natt 😂😂

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her -

han ble observert sist ute på byen i natt 😂😂

Dette var triste saker. Har dere pratet noe mer sammen?

Anonymkode: f796a...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...