AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #41 Skrevet 4. juli 2020 Vet du, jeg er helt enig med deg og jeg kan ikke forstå at det er noen som kan forsvare han her i tråden? Det er jo helt vilt! Den mannen tror jeg er en tapt sak dessverre, ingen ekte mann hadde holdt på slik. Anonymkode: c79e8...fe3 12
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #42 Skrevet 4. juli 2020 Han ser nok på deg som sterkere. Kanskje du må fortelle han at slil du nå har det så stemmer ikke det. I tillegg bekymringer for 3 åringen. Der jeg ikke forstår er hvorfor 3 åringen ikke er sammens med dem? Har du snakket med din svigerbror? Uten å hagle på med påstander om utroskap, så kanskje si noe om din tilstand og at du trenger din mann hos deg nå? At han tydligvis sliter med å si nei, og at dette medfører mye stress hos deg ..? Hadde det vært meg og min mann hadde oppført seg slik, hadde jeg omså ringt min svigerinne..siden hun sikkert er mamma selv kan hun nok føle en viss empati for deg og din situasjon. Anonymkode: 9a60a...474 3
Fru Uperfekt Skrevet 4. juli 2020 #43 Skrevet 4. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid i fjerde måned og hatt mye komplikasjoner alt. Har placenta previa og ekstremt kvalme. Siden vi fant ut jeg er gravis har han lovet å hjelpe meg mest mulig. Men saken er at han har stadig hjulpet broren med sin psysiske syke kone som sliter med angst og kan ikke være alene med barna. Mannen jobber mye også «senvakter» hele tiden .. nå har jeg kranglet masse fordi han prioterer familien til broren mens jeg har vært på sykehuset alene osv. Jeg er så lei og forbanna, det er virkelig ikke normalt og han klarer ikke å si nei til andre. Det har endt med at jeg skrev masse stygt og sint til han i forrigårs og han har ignonert meg siden det, mens min vennine så de idag i byen som en happy family liksom. Jeg ville egentlig ikke beholde barnet men for han ønsker det så mye.. jeg føler meg fæl men jeg har virkelig virkelig fått nok. Dette har stresset meg så sykt ut og jeg sliter med å blø enda mens legen sier jeg må bare ta det med ro. Hva gjør jeg? Jeg vil bare ha det bra Anonymkode: 11df5...ad4 Helt ærlig så hadde jeg søkt om annullering av ekteskapet om min mann hadde nedprioritert meg slik 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #44 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, HarryDotter said: Eller at hans gravide dame er så sur, hormonell og mannevond dagen lang at han finner på enhver unnskyldning til å være borte fra henne? Måten hun beskriver situasjonen deres på, gir meg nesten grøssninger! Desverre er det helt sant, han har hatt sex med en vennine av meg som ikke visste hvem han var først. Og hun har vist meg meldingene han sender... selvsagt oppfattes jeg som bitchen her... eg har ikke sagt noe til henne og krevd at mannen tar det opp... han vet også sannheten men vil ikke la henne få vite.. det er ikke vår sak mener han Anonymkode: 11df5...ad4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #45 Skrevet 4. juli 2020 Jeg hadde tatt kontakt med familivernkontoret, og bedt om time til dere så raskt som mulig. Og at de må kalle inn han, med både brev og sms. Men det høres ikke positivt ut, jeg hadde heller aldri akseptert sånn oppførsel av min mann. Anonymkode: 59665...597 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #46 Skrevet 4. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også ekstra sint fordi jeg fikk vite kjønn på fredag og nå vet han ikke hva det blir... fordi han ignonerer meg Anonymkode: 11df5...ad4 Da er han dum da. Virker som om han er i et nytt forhold og trives med det. Du burde allerede nå legge inn søknad på overgangsstønad og bestille mekling. Anonymkode: 3bf65...b3a 6
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juli 2020 #47 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du, jeg er helt enig med deg og jeg kan ikke forstå at det er noen som kan forsvare han her i tråden? Det er jo helt vilt! Den mannen tror jeg er en tapt sak dessverre, ingen ekte mann hadde holdt på slik. Anonymkode: c79e8...fe3 Hva vet vi om hva han gjennomgår i det forholdet. Hun skriver jo rett ut at hun ikke ville ha barnet. Kanskje er hun sur, lei, irritert og anklagende mot han hele døgnet for alt vi vet om. Hadde det vært snakk om en skikkelig lat og usympatisk mann, ville han nok ikke offret så mye tid på de andre heller? Jeg misstenker at han er hos dem for å få puste litt. Jeg tror ikke fyren er så idiot uten at det er grunn til det.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #48 Skrevet 4. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Desverre er det helt sant, han har hatt sex med en vennine av meg som ikke visste hvem han var først. Og hun har vist meg meldingene han sender... selvsagt oppfattes jeg som bitchen her... eg har ikke sagt noe til henne og krevd at mannen tar det opp... han vet også sannheten men vil ikke la henne få vite.. det er ikke vår sak mener han Anonymkode: 11df5...ad4 Du burde informert om dette i hovedinnlegget sammen med at han ikke vet kjønn fordi han ikke tar kontakt. Da hadde folk forstått mer hvor ille han er. Anonymkode: 3bf65...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #49 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde tatt kontakt med familivernkontoret, og bedt om time til dere så raskt som mulig. Og at de må kalle inn han, med både brev og sms. Men det høres ikke positivt ut, jeg hadde heller aldri akseptert sånn oppførsel av min mann. Anonymkode: 59665...597 Jeg vet jeg er ekstremt hormonell, i begynnelsen synes jeg det var utrolig fint! Jeg ble glad og prøvde invitere henne og barna hit mest mulig, hun er en utrolig fin person og fortjener all hjelp. Jeg er slik at jeg blitt mer og mer låst i situasjonen. Jeg har mine store problemer med humøret.. alt.. jeg hater at jeg krangler men han gjør meg så usikker. Kanskje han egentlig ikke er med dem men ute? Hvordan vet jeg.. jeg vet ingenting sikkert. Før kunne jeg prate med henne men han har vist noe av meldingene jeg sendte så jeg er nok den bitchen nå... på vei å bli alenemor med to... når han er hjemme krangler vi aldri 😭😭😭 Anonymkode: 11df5...ad4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #50 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde informert om dette i hovedinnlegget sammen med at han ikke vet kjønn fordi han ikke tar kontakt. Da hadde folk forstått mer hvor ille han er. Anonymkode: 3bf65...b3a Hovedsaken er at han er der pga hun trenger hjelp... Anonymkode: 11df5...ad4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #51 Skrevet 4. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Broren er opptatt av å fly med andre damer.., Anonymkode: 11df5...ad4 Kan virke som de er to av samme sort.. Anonymkode: 96339...0c6 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #52 Skrevet 4. juli 2020 Du trenger ham, og du og barnet skal være førsteprioritet. Jeg har en mann som også skal redde verden, og det tærer på forholdet. Det blir ikke bedre om du ikke setter ned foten og stiller krav. Anonymkode: 6e4e1...71c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #53 Skrevet 4. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Du trenger ham, og du og barnet skal være førsteprioritet. Jeg har en mann som også skal redde verden, og det tærer på forholdet. Det blir ikke bedre om du ikke setter ned foten og stiller krav. Anonymkode: 6e4e1...71c Da har jeg ringt han 20 ganger uten han svarer.. jeg er så dårlig akkurat nå Anonymkode: 11df5...ad4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #54 Skrevet 4. juli 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg ringt han 20 ganger uten han svarer.. jeg er så dårlig akkurat nå Anonymkode: 11df5...ad4 Familie og venner av deg da? Hvor er han? Reis til han med 3 åringen og ta deg av deg selv. Anonymkode: 3bf65...b3a
Hulderen Skrevet 4. juli 2020 #55 Skrevet 4. juli 2020 Jeg syns du kan svare på om treåringen er hans eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #56 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg syns du kan svare på om treåringen er hans eller ikke. Tenker at det betyr lite?!? Han har uansett valgt «pakken» og stiller han opp så dårlig for sin stesønn og er så respektløs ovenfor kommende mor til sitt barn så hadde det vært rett ut altså. Anonymkode: 9a60a...474 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #57 Skrevet 4. juli 2020 5 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg syns du kan svare på om treåringen er hans eller ikke. Så hvis han ser stefar og hans barn er det andre barnets søsken så skal han få slipper å stikke opp? Et uskyldig barn sliter fordi mor sliter fordi pappa/stepappa stikker av? Anonymkode: 3bf65...b3a 1
Hulderen Skrevet 4. juli 2020 #58 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det betyr lite?!? Han har uansett valgt «pakken» og stiller han opp så dårlig for sin stesønn og er så respektløs ovenfor kommende mor til sitt barn så hadde det vært rett ut altså. Anonymkode: 9a60a...474 Der er vi uenige.
Fru Uperfekt Skrevet 4. juli 2020 #59 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg syns du kan svare på om treåringen er hans eller ikke. Hvilken rolle spiller det?
Fru Uperfekt Skrevet 4. juli 2020 #60 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, Hulderen skrev: Der er vi uenige. Hvorfor er du uenig i et slikt utsagn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå