AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #21 Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lukter litt troll her,med dryppvis info over tid....... Anonymkode: 0d076...462 Det har jo egentlig ikke kommet ny info her? Anonymkode: 928cb...b73 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #22 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er det noe å lure på? Han tar seg ikke av barnet dere har og du må være alene på sykehuset. Han ignorerer deg i dagesvis. Det er åpenbart at han behandler deg dårlig, ikke finn deg i det. Her er det bare å gå, få han til å flytte ut om han dukker opp hjemme. Anonymkode: 7dd0a...dd2 Takk, det er det jeg vil, også kan han få være med familien sin og drite i sin egen. Han som går glipp av å bli kjent med barnet sitt Anonymkode: 11df5...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #23 Skrevet 4. juli 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid i fjerde måned og hatt mye komplikasjoner alt. Har placenta previa og ekstremt kvalme. Siden vi fant ut jeg er gravis har han lovet å hjelpe meg mest mulig. Men saken er at han har stadig hjulpet broren med sin psysiske syke kone som sliter med angst og kan ikke være alene med barna. Mannen jobber mye også «senvakter» hele tiden .. nå har jeg kranglet masse fordi han prioterer familien til broren mens jeg har vært på sykehuset alene osv. Jeg er så lei og forbanna, det er virkelig ikke normalt og han klarer ikke å si nei til andre. Det har endt med at jeg skrev masse stygt og sint til han i forrigårs og han har ignonert meg siden det, mens min vennine så de idag i byen som en happy family liksom. Jeg ville egentlig ikke beholde barnet men for han ønsker det så mye.. jeg føler meg fæl men jeg har virkelig virkelig fått nok. Dette har stresset meg så sykt ut og jeg sliter med å blø enda mens legen sier jeg må bare ta det med ro. Hva gjør jeg? Jeg vil bare ha det bra Anonymkode: 11df5...ad4 Foreliggende morkake kan flytte seg før fødsel, gjør ofte det også. Jeg hadde det frem til uke 33. Å dra på sykehuset alene nå, det gjør alle damer fordi partner ikke er velkommen i disse tider. Kvalme har veldig mange i svangerskapet. Hva er det du egentlig ønsker av han? Anonymkode: 3bf65...b3a 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #24 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Foreliggende morkake kan flytte seg før fødsel, gjør ofte det også. Jeg hadde det frem til uke 33. Å dra på sykehuset alene nå, det gjør alle damer fordi partner ikke er velkommen i disse tider. Kvalme har veldig mange i svangerskapet. Hva er det du egentlig ønsker av han? Anonymkode: 3bf65...b3a Ja og konstant være urolig pga blødninger som aldri gir seg, kaste opp hver dag og være utmattet og tar meg av en treåring alene nå i ferien. Neida jeg ønsker ingenting av han... Anonymkode: 11df5...ad4 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #25 Skrevet 4. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Foreliggende morkake kan flytte seg før fødsel, gjør ofte det også. Jeg hadde det frem til uke 33. Å dra på sykehuset alene nå, det gjør alle damer fordi partner ikke er velkommen i disse tider. Kvalme har veldig mange i svangerskapet. Hva er det du egentlig ønsker av han? Anonymkode: 3bf65...b3a Hun er alt gift med en mann som bør hjelpe han. Ikke broren!! Anonymkode: 11df5...ad4 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #26 Skrevet 4. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og konstant være urolig pga blødninger som aldri gir seg, kaste opp hver dag og være utmattet og tar meg av en treåring alene nå i ferien. Neida jeg ønsker ingenting av han... Anonymkode: 11df5...ad4 Jeg spør hva du ønsker jeg, du er bare frekk. Du må jo ta tak i situasjonen. Reis, plasser treåringen sammen med pappa og søskenbarn og rei hjem igjen. Det klarer du? Har gått av og på med rier i 5 uker, har bekkenløsning, 2 åring å ta meg av og all kjøring overalt alene. Man må bare ta tak. Anonymkode: 3bf65...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #27 Skrevet 4. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er alt gift med en mann som bør hjelpe han. Ikke broren!! Anonymkode: 11df5...ad4 Så ta tak da, ikke sett seg i noen offer situasjon. Anonymkode: 3bf65...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #28 Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør hva du ønsker jeg, du er bare frekk. Du må jo ta tak i situasjonen. Reis, plasser treåringen sammen med pappa og søskenbarn og rei hjem igjen. Det klarer du? Har gått av og på med rier i 5 uker, har bekkenløsning, 2 åring å ta meg av og all kjøring overalt alene. Man må bare ta tak. Anonymkode: 3bf65...b3a Så da er det greit mannen er å hjelper en annen kvinne ? Nei jeg har jo tatt tak i dette og gjort det slutt. Anonymkode: 11df5...ad4 13
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #29 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør hva du ønsker jeg, du er bare frekk. Du må jo ta tak i situasjonen. Reis, plasser treåringen sammen med pappa og søskenbarn og rei hjem igjen. Det klarer du? Har gått av og på med rier i 5 uker, har bekkenløsning, 2 åring å ta meg av og all kjøring overalt alene. Man må bare ta tak. Anonymkode: 3bf65...b3a Er du seriøs? Er det hi som fortsatt må ta tak? Er du en slik dame som mener det er greit at en mann driter i sin egen familie og at det må bare en dame finne seg i? Herregud så stusselig familieliv du mener er greit. Anonymkode: 34fde...bfe 19
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #30 Skrevet 4. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er det greit mannen er å hjelper en annen kvinne ? Nei jeg har jo tatt tak i dette og gjort det slutt. Anonymkode: 11df5...ad4 Hvordan får du mer hjelp nå da? Var det slik med og etter første også? Eller er dette en periode? Anonymkode: 3bf65...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #31 Skrevet 4. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvordan får du mer hjelp nå da? Var det slik med og etter første også? Eller er dette en periode? Anonymkode: 3bf65...b3a Han ble slik etter jeg ble gravid nå Anonymkode: 11df5...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #32 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du seriøs? Er det hi som fortsatt må ta tak? Er du en slik dame som mener det er greit at en mann driter i sin egen familie og at det må bare en dame finne seg i? Herregud så stusselig familieliv du mener er greit. Anonymkode: 34fde...bfe Nei, jeg mener jo absolutt ikke det. Om mannen ikke kommer å henter sin førstefødte så hadde jeg reist å levert han. Vil ikke si det er å finne seg i alt? Anonymkode: 3bf65...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #33 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han ble slik etter jeg ble gravid nå Anonymkode: 11df5...ad4 Så da kan det være en periode nå at denne kvinnen sliter. Prater dere ikke sammen om forventninger? Anonymkode: 3bf65...b3a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #34 Skrevet 4. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så da kan det være en periode nå at denne kvinnen sliter. Prater dere ikke sammen om forventninger? Anonymkode: 3bf65...b3a Det har jeg full forståelse for, men skjønner ikke hvorfor han unnskylder broren som er ute og utro når alle vet det og nekter å la hun få vite dette, istedenfor beskytter han henne og er med henne hver dag hele tiden. Jeg er glemt, og må klare meg selv Anonymkode: 11df5...ad4 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #35 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Så da kan det være en periode nå at denne kvinnen sliter. Prater dere ikke sammen om forventninger? Anonymkode: 3bf65...b3a Dette stresser meg så sykt mye, han finner på ting med de hver dag og overser mine følelser. Jeg har ikke kunne fungert som vanlig og dette gått innpå psysken min, jeg har blitt stygg i ord mot han nå. Bedt om unnskyldning og forståelse. Nå prøvde jeg kontakte han igjen idag og blir ignonert Anonymkode: 11df5...ad4 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #36 Skrevet 4. juli 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg full forståelse for, men skjønner ikke hvorfor han unnskylder broren som er ute og utro når alle vet det og nekter å la hun få vite dette, istedenfor beskytter han henne og er med henne hver dag hele tiden. Jeg er glemt, og må klare meg selv Anonymkode: 11df5...ad4 På en eller annen måte føler samboeren din på at broren ikke stiller opp for familien sin. Han ser bare ikke at han ender opp med samme situasjon selv. Han tror at han er hjelpsom. Anonymkode: 3bf65...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #37 Skrevet 4. juli 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg full forståelse for, men skjønner ikke hvorfor han unnskylder broren som er ute og utro når alle vet det og nekter å la hun få vite dette, istedenfor beskytter han henne og er med henne hver dag hele tiden. Jeg er glemt, og må klare meg selv Anonymkode: 11df5...ad4 I sitt hodet kan det være at han ser på deg som sterkere enn henne. Anonymkode: 3bf65...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #38 Skrevet 4. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stresser meg så sykt mye, han finner på ting med de hver dag og overser mine følelser. Jeg har ikke kunne fungert som vanlig og dette gått innpå psysken min, jeg har blitt stygg i ord mot han nå. Bedt om unnskyldning og forståelse. Nå prøvde jeg kontakte han igjen idag og blir ignonert Anonymkode: 11df5...ad4 Skal han kunne overse sin familie så må han tåle noen kvasse ord altså. Anonymkode: 3bf65...b3a 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #39 Skrevet 4. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Skal han kunne overse sin familie så må han tåle noen kvasse ord altså. Anonymkode: 3bf65...b3a Jeg er også ekstra sint fordi jeg fikk vite kjønn på fredag og nå vet han ikke hva det blir... fordi han ignonerer meg Anonymkode: 11df5...ad4 2
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juli 2020 #40 Skrevet 4. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han høres jo helt hodestups forelsket ut i denne svigerinnen.. Anonymkode: f4aab...449 Eller at hans gravide dame er så sur, hormonell og mannevond dagen lang at han finner på enhver unnskyldning til å være borte fra henne? Måten hun beskriver situasjonen deres på, gir meg nesten grøssninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå