Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

elsker virkelig min kone og min kone elsker meg (trodde jeg i alle fall). Vi har holdt sammen i over 20 år og har det meste en lykkelig familie kan drømme om, men - og det er alltid et men i alle ekteskap. 

Har lest tråden din, og dersom din påstand   medfører  riktighet  må det vera noe som skurer.    Du elsker din kone, og > hun elsker deg<

Du får  ta henne i tale, og dersom hun legger kortene på bordet eller du på annet vist kan føre "bevis" for dine påstander så  bør hun belage seg på å ta ansvar for det.    Kanskje er hun på vei utav ekteskapet på grunn av manglende oppmerksamhet, og sex .

Ekteskapet er komt i en krise, som dere saman må finne en vei utav, og kanskje bør dere søke hjelp for å kunne "stikke hull på verkebylle", og dere må først og fremst tenke på barna, og forsøke å skåne dem.

Personleg har eg tru på at det burde vera fult muleg å leve saman som venner, og bli enig om at dere fortsatt kan bo og leve under samme tak, men organisere kvardagen på en litt annen måte.    Kanskje kan ein passende avstraffelse  at hun tar ein større del av de økonomiske forpliktelsene . 

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt å finne ut at din kone har gått bak din rygg. Men det har kanskje du også? Kjøpt en dyr ting du ikke har fortalt? Gjort noe du ikke er stolt av og holdt det unna henne? Hvor mange smugrøyker på jobb? Osv. Vi er alle mennesker. Selvom vi prøver å være vårt beste jeg sammen med de vi er glad i, feiler de fleste av oss mange ganger i løpet av livet. 

Minner meg om hvor uendelig glad jeg er for at jeg ikke er i et monogamt ekteskap. Monogami er unaturlig og noe forbanna tøys. I mitt ekteskap har vi frihet til å ha sex med andre. Gjør underverker for samholdet vårt, vi er lekne og elsker hverandre så mye at vi unner hverandre lek og moro. Sex er bare sex. Betyr lite for kjærlighet. Man eier ikke hverandre selv om man er gift. 

Anonymkode: 4f255...9f7

Snakk for deg selv. det er mange som klarer helt fint å ikke være utro. Det byr meg totalt imot. Du er et svakt vesen, slutt å sidestille å bryte kjærligheten ved å være utro med å kjøpe en gjenstand bak ryggen. 

Endret av Lodifor
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utro mennesker er de mest feige skapningene på jorden. *spyyyy*

Anonymkode: a20a3...be3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kjipt å finne ut at din kone har gått bak din rygg. Men det har kanskje du også? Kjøpt en dyr ting du ikke har fortalt? Gjort noe du ikke er stolt av og holdt det unna henne? Hvor mange smugrøyker på jobb? Osv. Vi er alle mennesker. Selvom vi prøver å være vårt beste jeg sammen med de vi er glad i, feiler de fleste av oss mange ganger i løpet av livet. 

Minner meg om hvor uendelig glad jeg er for at jeg ikke er i et monogamt ekteskap. Monogami er unaturlig og noe forbanna tøys. I mitt ekteskap har vi frihet til å ha sex med andre. Gjør underverker for samholdet vårt, vi er lekne og elsker hverandre så mye at vi unner hverandre lek og moro. Sex er bare sex. Betyr lite for kjærlighet. Man eier ikke hverandre selv om man er gift. 

Anonymkode: 4f255...9f7

Men da gifter man seg ikke? Gjør man det? Av den grunn kommer jeg aldri til å gifte meg, for da står jeg og lover noe jeg aldri kommer til å holde. 

Anonymkode: 4f2c7...a97

Gjest Alterego666
Skrevet

Du sier du vet at hun har vært utro, meni HI legger du frem mistanker. Du må snakke med henne og få sannheten på bordet. Fokusér på henne og dere i utgangspunktet, la han -i hvertfall i utgangspunktet- utenfor dette. 
Hevn er bare destruktivt. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå videre og på første date med ny kvinne, vær ærlig og si at utroskap er en deal breaker for deg. Og at hvis ikke hun synes det er helt feil prinsipielt må hun bare glemme deg med en gang. Se henne dypt inn i øynene når du sier det, så hun forstår at sånt pakk kan ikke du hanskes med.

Anonymkode: 9415b...e0f

Du vil han skal se folk dypt inn i øynene til folk han ikke kjenner mens han sier paranoide ting? 

Anonymkode: 2e858...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Du sier dere har et bra forhold. Da må du snakke med henne. Si det du vet på en sikkelig måte. Ikke bland inn den andre mannen eller kona hans. De er uskyldige. 

Anonymkode: 604bc...086

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier dere har et bra forhold. Da må du snakke med henne. Si det du vet på en sikkelig måte. Ikke bland inn den andre mannen eller kona hans. De er uskyldige. 

Den andre mannen er vel ikke helt uskyldig?

Anonymkode: 42ffb...32f

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er uskyldig i utroskap mot TS. Det er dette TS bør fokusere på. Aller først bør han selvsagt finne ut om utroskap faktisk har funnet sted. Deretter må han finne en vei fremover. Dersom forholdet er så bra som TS påstår skulle ikke det være umulig.

AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2020 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Kona til den drittsekken har all rett til å få vite hva han holder på med.

Slutt med å kalle folk som bedrar familien sin for uskyldige. De er i høyeste grad skyldige.

Anonymkode: 4f380...2b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Konfronter ho.. Prøv å lytte om ho vil snakke. Prøv å forstå. 

Anonymkode: 75680...32a

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona til den drittsekken har all rett til å få vite hva han holder på med.

Slutt med å kalle folk som bedrar familien sin for uskyldige. De er i høyeste grad skyldige.

Anonymkode: 4f380...2b4

Støtter denne. Både din kone og hennes elsker er utro/uærlige mot sine. Dere fortjener begge, altså du og kona til din kones elsker å få vite sannheten - og så ta valg for fremtiden ut fra sannheten og ikke leve livet på en løgn. Du ødelegger ikke noe hennes mann allerede har gjort seg villig til å ødelegge ved å bedra sin kone - du gir henne muligheten til å ta et valg om hun vil leve videre men en utro mann. Hun fortjener å få vite sannheten - hun også.

Anonymkode: 87fe5...d5a

• Liker 5
Skrevet
Sitat

- Skal jeg kontakte hans kone?

Ja. De er begge løgnere og hun fortjener og å finne ut av dette.

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår at du ikke er klar for å gjøre det slutt. Det er lett for folk her å si at man ville gått på dagen, men det er ikke så lett å snu hodet etter 20 år. 

Du skriver at det har vært mangel på sex en stund og tar på deg skylden for det pga pappakropp etc. Jeg er redd forholdet deres er kanskje ikke har vært så bra som du har trodd. Du føler masse for henne, men det er kanskje ikke like mye andre veien.

Mitt råd er selvsagt å snakke med henne, helst sammen med en terapeut. Du bør IKKE forsikre henne om at vil ha henne uansett. Du må fordøye dette og finne ut mer før du kan vite det. Hvis hun skal ha respekt for deg må du ha respekt for deg selv. Det er større sjanse for at hun får tilbake følelser for deg hvis du ikke bare godtar alt. 

• Liker 4
Skrevet
On 7/3/2020 at 8:34 PM, Eryn said:

Prøv å finne håndfaste bevis før du konfronterer henne. Da er det størst sannsynlighet for at hun innrømmer det. 

Elsker hun deg og vil ikke miste deg, er det stor sannsynlighet for at hun nekter hvis du ikke har konkrete bevis. Bevis er steg en. 

Elsker hun ts forteller hun sannheten uten å måtte bli oppfordret.

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 6.7.2020 den 9.07, Tension skrev:

Elsker hun ts forteller hun sannheten uten å måtte bli oppfordret.

Å elske noen er dessverre ikke synonymt med å være ærlig mot dem. I en perfekt verden ja, men virkeligheten er alltid annerledes enn utopien.

Man kan elske noen til døden og likevel bære på dype hemmeligheter. 

Endret av Eryn
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2020 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Det rareste her er jo at dere har to små barn men har vært sammen i 20 år 🤷🏼‍♀️🤔

fant dere ut etter 15 år at det var på tide med familie? Sjeldent.

Anonymkode: d63e4...7ac

Ikke så sjeldent. 

Vi har 22 år sammen og en syv og treåring. 

Anonymkode: b56ba...11f

Gjest Alterego666
Skrevet
På 6.7.2020 den 3.17, Random skrev:

Ja. De er begge løgnere og hun fortjener og å finne ut av dette.

TS vet ikke om noen har vært utro, men han har en sterk mistanke.

Han bør begynne nærmest seg selv å nøste opp sannheten. Å læpe rundt i glasshus og kaste håndgranater tjener ingen.

Skrevet

Det er ikke mannen som skal "straffes", men kona di. Er kona di du er sammen med, ikke han. Og du vurderer ødelegge for han? For alt han vet så kan hun ha sagt hun er singel eller noe til han . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2020 den 10.45, AnonymBruker skrev:

Han har ikke vært utro mot TS. Og kanskje har TS sin kone sagt masse bullshit om at hun ikke har mann så han har dritt det er fritt frem. 

TS må første nøste opp i SINE problemer hjemme før han eventuelt skal varsle kona til den eventuelt utro mannen. 

TS, SNAKK MED DIN KONE: SI DU VET HUN HAR PULT MED ANDRE. 

Anonymkode: 449de...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...