AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #21 Skrevet 3. juli 2020 Hadde gått på dagen! Anonymkode: bab03...a32 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #22 Skrevet 3. juli 2020 Det rareste her er jo at dere har to små barn men har vært sammen i 20 år 🤷🏼♀️🤔 fant dere ut etter 15 år at det var på tide med familie? Sjeldent. Anonymkode: d63e4...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #23 Skrevet 3. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt å finne ut at din kone har gått bak din rygg. Men det har kanskje du også? Kjøpt en dyr ting du ikke har fortalt? Gjort noe du ikke er stolt av og holdt det unna henne? Hvor mange smugrøyker på jobb? Osv. Vi er alle mennesker. Selvom vi prøver å være vårt beste jeg sammen med de vi er glad i, feiler de fleste av oss mange ganger i løpet av livet. Minner meg om hvor uendelig glad jeg er for at jeg ikke er i et monogamt ekteskap. Monogami er unaturlig og noe forbanna tøys. I mitt ekteskap har vi frihet til å ha sex med andre. Gjør underverker for samholdet vårt, vi er lekne og elsker hverandre så mye at vi unner hverandre lek og moro. Sex er bare sex. Betyr lite for kjærlighet. Man eier ikke hverandre selv om man er gift. Anonymkode: 4f255...9f7 Sex er bare sex helt til det blir følelser. Å det kan det lett bli om man ligger med noen regelmessig over tid. Med mindre dere ligger med personen bare ett par ganger, man da tør jeg ikke gjette antall sexpartnere dere er oppe i. Å dele kroppen sin er ikke noe man gjør med hvem som helst vel? Anonymkode: ade07...914 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #24 Skrevet 3. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt å finne ut at din kone har gått bak din rygg. Men det har kanskje du også? Kjøpt en dyr ting du ikke har fortalt? Gjort noe du ikke er stolt av og holdt det unna henne? Hvor mange smugrøyker på jobb? Osv. Vi er alle mennesker. Selvom vi prøver å være vårt beste jeg sammen med de vi er glad i, feiler de fleste av oss mange ganger i løpet av livet. Minner meg om hvor uendelig glad jeg er for at jeg ikke er i et monogamt ekteskap. Monogami er unaturlig og noe forbanna tøys. I mitt ekteskap har vi frihet til å ha sex med andre. Gjør underverker for samholdet vårt, vi er lekne og elsker hverandre så mye at vi unner hverandre lek og moro. Sex er bare sex. Betyr lite for kjærlighet. Man eier ikke hverandre selv om man er gift. Anonymkode: 4f255...9f7 Tøys for dere som ikke klarte finne noen dere elsker . Jeg er helt oppslukt i min mann, etter to år sammen. Jeg ser ikke på andre, føler ingen lyst mot andre. Får fremdeles gåsehud hver gang han ser på meg kjærlig eller berører meg. Vi har et fantastisk sexliv. Vi ler sammen. Utfyller hverandre. Du aner ikke hva kjærlighet er jo! Jeg synes han er den fineste i verden. Ingen kan noengang ta hans plass. Jeg som absolutt definitivt aldri ville ha barn, vil plutselig ha 2-3 stykker, fordi han blir far til dem Jeg er over 30, og fikk aldri oppleve dette før jeg bikket 30. Jeg ville dødd for han. Du aner ikke hva kjærlighet er du. Derfor kan du ligge rundt. Du har ikke skjønt det. Anonymkode: 9415b...e0f 5
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2020 #25 Skrevet 3. juli 2020 Det høres jo ut som om dere i utgangspunktet har et sterkt og godt forhold til hverandre. Jeg synes du bør prate direkte med henne. Ikke gå rundt grøten, ikke kontakt en tredjepart, ikke hint til henne, men snakk skikkelig med henne. 4
Eryn Skrevet 3. juli 2020 #26 Skrevet 3. juli 2020 (endret) Prøv å finne håndfaste bevis før du konfronterer henne. Da er det størst sannsynlighet for at hun innrømmer det. Elsker hun deg og vil ikke miste deg, er det stor sannsynlighet for at hun nekter hvis du ikke har konkrete bevis. Bevis er steg en. Endret 3. juli 2020 av Eryn
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #27 Skrevet 3. juli 2020 4 minutter siden, Eryn skrev: Bevis er steg en. Absolutt ikke. Anonymkode: 4f799...579
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #28 Skrevet 3. juli 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man ikke monogam så er det ikke ekteskap. Da er man samboer. Anonymkode: 16686...caf 🤨 nei. Jeg er gift. Anonymkode: 4f255...9f7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #29 Skrevet 3. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tøys for dere som ikke klarte finne noen dere elsker . Jeg er helt oppslukt i min mann, etter to år sammen. Jeg ser ikke på andre, føler ingen lyst mot andre. Får fremdeles gåsehud hver gang han ser på meg kjærlig eller berører meg. Vi har et fantastisk sexliv. Vi ler sammen. Utfyller hverandre. Du aner ikke hva kjærlighet er jo! Jeg synes han er den fineste i verden. Ingen kan noengang ta hans plass. Jeg som absolutt definitivt aldri ville ha barn, vil plutselig ha 2-3 stykker, fordi han blir far til dem Jeg er over 30, og fikk aldri oppleve dette før jeg bikket 30. Jeg ville dødd for han. Du aner ikke hva kjærlighet er du. Derfor kan du ligge rundt. Du har ikke skjønt det. Anonymkode: 9415b...e0f Snakk for deg selv. Jeg elsker min mann, på måter som du aldri vil forstå. Vi har vært gift i 17 år. INGEN kan ta hans plass, han er min trygghet, min klippe, min alt. Bare fordi vi krydrer en liten del av livet vårt med sex hvor vi involverer andre, betyr ikke det at vi ikke elsker hverandre. Anonymkode: 4f255...9f7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #30 Skrevet 3. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Jeg elsker min mann, på måter som du aldri vil forstå. Vi har vært gift i 17 år. INGEN kan ta hans plass, han er min trygghet, min klippe, min alt. Bare fordi vi krydrer en liten del av livet vårt med sex hvor vi involverer andre, betyr ikke det at vi ikke elsker hverandre. Anonymkode: 4f255...9f7 Er det greit for partner å forelske seg og elske en annen også? Anonymkode: 0bd9c...39a 2
AkkuratPasse Skrevet 3. juli 2020 #31 Skrevet 3. juli 2020 (endret) . Endret 3. juli 2020 av AkkuratPasse
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #32 Skrevet 3. juli 2020 FRA DEN SOM SKREV INNLEGGET: Ser at mange har gode forslag, men det er rett og slett ikke enkelt å tenkte klart i en situasjon som dette. Om jeg har beviser lurte noen på? Nå er ikke jeg noen etterforsker, men ja jeg er ikke i tvil om at dette skjedde i vår hjemby nå når jeg var borte. Hadde jeg ønsker meg bort fra forholdet så ville dette vært ganske så enkelt, men hun er ei jeg virkelig vil bli gammel med. Derfor er det ekstra vanskelig. Skjønner at dette må opp og frem, samtidig så ønsker jeg å la alle vite hvilken type denne fyren er. Her ligger det også noen komplikasjoner som jeg ikke kan gå inn på, men det vil trolig få en betydning for hans arbeidssituasjon. Han har små barn og ei kone som jeg ikke vil ramme, så dette er helt håpløst. Anonymkode: 9c3b3...ca7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #33 Skrevet 3. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at dette må opp og frem, samtidig så ønsker jeg å la alle vite hvilken type denne fyren er. Her ligger det også noen komplikasjoner som jeg ikke kan gå inn på, men det vil trolig få en betydning for hans arbeidssituasjon. Han har små barn og ei kone som jeg ikke vil ramme, så dette er helt håpløst. Anonymkode: 9c3b3...ca7 Jeg hadde lagt bort tanken om hevn, en ting å si det rett ut til han, men å fortelle til alle med de konsekvenser det har hadde jeg lagt ligge, særlig når det er barn involvert. Og uansett "hvilken type denne mannen er" hvilken type er da din kone. De er begge utro. Anonymkode: 24d24...da7 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #34 Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tøys for dere som ikke klarte finne noen dere elsker . Jeg er helt oppslukt i min mann, etter to år sammen. Jeg ser ikke på andre, føler ingen lyst mot andre. Får fremdeles gåsehud hver gang han ser på meg kjærlig eller berører meg. Vi har et fantastisk sexliv. Vi ler sammen. Utfyller hverandre. Du aner ikke hva kjærlighet er jo! Jeg synes han er den fineste i verden. Ingen kan noengang ta hans plass. Jeg som absolutt definitivt aldri ville ha barn, vil plutselig ha 2-3 stykker, fordi han blir far til dem Jeg er over 30, og fikk aldri oppleve dette før jeg bikket 30. Jeg ville dødd for han. Du aner ikke hva kjærlighet er du. Derfor kan du ligge rundt. Du har ikke skjønt det. Anonymkode: 9415b...e0f Virkeligheten kan nok for mange ligge noe i mellom ditt svar og det du siterer.. jeg tenkte som deg i mitt forhold i mange, mange år.. 10-15 år.. kunne aldri vært utro, trodde jeg, for jeg visste hva ekte kjærlighet var, og dyrket den! men så fikk han en livskrise... Ble deppa og helt ute, festet masse, trente masse, trakk seg unna meg, sur, avvisende og hard. Merket ikke noen varme fra ham mer, var helt knust. I tillegg har han i enkelttilf vært «litt voldelig» i krangler, også verbalt.. viste seg at han hadde forelska seg i en annen. Og jeg var helt knust., vips- etter ei tid i gjørma så forelska jeg meg også - og etter lang tid med dette ga jeg etter å var utro. Har alltid tenkt på meg selv som den ultimate trofaste kona, og dette er rart og uvirkelig for meg også. Mannen vet ikke og jeg angrer på en måte, på en annen måte ikke- da han andre blåste liv i meg igjen .. så; har tenkt en del på dette med monogami.. og at det kanskje strider mot biologien vår å leve med en annen i 50 år..? jwg vet ikke, vet bare at dette KAN skje alle, om man føler seg utarmet nok i forholdet, ikke sett, ikke elsket eller ønsket. Det kan føre en person inn i så dyp fortvilelse at man knytter bånd til en annen .. det har jeg prøvd selv. Raust av Ts å si at det ikke nødvendigvis er kroken på døra for forholdet.. vær voksen og legg frem mistankene dine uten å være ufin - selv om jeg skjønner det er vanskelig!! Prøv å nå inn og si at du vil forstå hva som har hendt og se om dere kan jobbe med det sammen, i terapi Anonymkode: 2fc09...775 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #35 Skrevet 3. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det greit for partner å forelske seg og elske en annen også? Anonymkode: 0bd9c...39a Ja. Vi er alle i stand til å elske flere mennesker på en gang. Om jeg får tre barn elsker jeg alle sammen, jeg elsker alle søsknene mine (eller, vel, kun de som jeg liker og som liker meg, de andre lever sine liv uten meg). Tenk at de aller fleste har lengre forhold gjennom livet, men de fleste ikke samtidig. Som kalles seriemonogami. Hvorfor er det så mye mer «ekte kjærlighet» enn å ha flere forhold samtidig? Når det er samtykkende iallfall. Det er jo forutsetningen. beklager TS, ikke meningen å kuppe tråden. Her er et råd på veien: Ikke bry deg om han. Bry deg kun om henne. Anonymkode: 4f255...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #36 Skrevet 3. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: jwg vet ikke, vet bare at dette KAN skje alle, om man føler seg utarmet nok i forholdet, ikke sett, ikke elsket eller ønsket. De fleste ville ha gått den dagen det gikk ut over ungene! Anonymkode: 4f799...579
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #37 Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det rareste her er jo at dere har to små barn men har vært sammen i 20 år 🤷🏼♀️🤔 fant dere ut etter 15 år at det var på tide med familie? Sjeldent. Anonymkode: d63e4...7ac Du må være fra bygda? Jeg har vært sammen med min mann i 18 år. Giftet oss etter 12 år, og fikk første barn etter 14 år. Til TS; liker innstillingen din. Snakk med kona. Håper det ordner seg for dere. Utroskap er IKKE kroken på døra. Mange, meg selv inkludert, får et bedre forhold etter en slik opplevelse. Man får virkelig tatt tak i problemene. Lykke til. Anonymkode: 2fb1b...462 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #38 Skrevet 3. juli 2020 Du laster ned seperasjonspspirene og gir henne. Enkelt og greit igrunn. Anonymkode: 1efb3...86b
AkkuratPasse Skrevet 3. juli 2020 #39 Skrevet 3. juli 2020 (endret) . Endret 3. juli 2020 av AkkuratPasse
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #40 Skrevet 3. juli 2020 FRA DEN SOM SKREV INNLEGGET: Takk for mange gode innspill, og noen ikke fullt så gode. Det enkleste er selvfølgelig å gjøre som en skrev, gi henne separasjonspapirene. Det er ikke en løsning slik jeg ser det. Ja hun har hatt sex med denne fyren, men skal det som begrenser seg til x-antall timer med han velte 20 år for oss? Kanskje gjør det det, samtidig så kan vi få 20-30-40 nye gode år om vi kommer gjennom dette. Nesten så jeg vurderer å sende henne en link til hele denne tråden! Anonymkode: 9c3b3...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå