AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Hei, jeg testet positiv for Covid-19 for noen dager siden. Symptomene startet forrige torsdag. Hadde veldig mye tørrhoste. Dagen etter var tørrhosten nesten vekke, men jeg begynte å kjenne smerter i kroppen (i muskler og ledd, typ influensa). Jeg ringte da til corona-hotline i landet jeg befinner meg i (ikke i Norge), forklarte symptomene, og de ba meg ta test. Fikk tatt test dagen etter. Symptomene utviklet seg til feber, og har generelt bare hatt feber fra fredag til mandag. Fikk resultatene på tirsdag, som da viste at jeg testet positivt. Nå har det gått 7 dager siden jeg fikk første symptom, og i dag er eneste symptomene jeg har litt kløe i nesen, og litt sensitive øyne. Mistet også luktesansen og smakssansen, Og den har enda ikke kommet tilbake. Men føler meg genrelt bra, allmenntilstanden er god, har ingen feber, ingen sår hals, så og si ingen hoste osv. Føler meg så og si frisk utenom dette med nesen og øynene. Skal mest sannsynlig ta ny test 9 juli, da det da vil ha gått to uker siden symptomstart. Så får bare håpe jeg ikke har noe symptomer innen den tid, og at testen blir negativ det jeg lurer på er hvordan dere andre som har hatt korona har hatt det? Hvordan var sykdomsforløpet? Hvor mange dager før dere følte dere helt friske/var symptomfrie? Anonymkode: 72686...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Det er etter ca 7 dager at du enten fortsetter å bli gradvis bedre eller mye verre. Fortsetter du å bli bedre i et par dager til er du antakelig trygg. Hvis ikke du har hatt mageproblemer er sjansen liten for at du blir verre igjen. Anonymkode: 0a1cf...da6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Skrevet 4. juli 2020 Du er ikke redd for at de "planter" positive korona resultater? Korona er blitt en agenda for å kontrollere folket. Du er en av sauene de herjer med. God sau. Anonymkode: a81f3...195 1
Krantz95 Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke redd for at de "planter" positive korona resultater? Korona er blitt en agenda for å kontrollere folket. Du er en av sauene de herjer med. God sau. Anonymkode: a81f3...195
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke redd for at de "planter" positive korona resultater? Korona er blitt en agenda for å kontrollere folket. Du er en av sauene de herjer med. God sau. Anonymkode: a81f3...195 Du høres psykotisk ut. Anonymkode: 66805...c58 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 Jeg var fin igjen etter rundt 4 dager. Datteren min var syk i en uke. Anonymkode: 7f834...e5c 2
Anbefalte innlegg