Gå til innhold

Bekreftelse sykdom til reiseforsikring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tur senere i dag arrangert av en turoperatør. Har fått feber, og tenker jeg ikke kan reise likevel. Fastlegekontoret hadde steng tidlig i dag, så fikk ikke gitt beskjed til legen for å få bekreftelse på sykdom. 

Tror dere at det går greit å vente til mandag da? Eller burde jeg forsøke legevakten, tviler på at de ønsker det da. 

Anonymkode: 32e2a...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ringe turoperatøren og høre istedenfor å spørre her? Vi vet ikke hva de kommer til å godta.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, The Kitten skrev:

Kan du ikke ringe turoperatøren og høre istedenfor å spørre her? Vi vet ikke hva de kommer til å godta.

Eeeh, står jo i overskriften at det er til reiseforsikring. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eeeh, står jo i overskriften at det er til reiseforsikring. 

Eeeh, turoperatøren kan jo svare på hva som gjelder for å avlyse hos dem. Så får du lese forsikringsvilkårene og se hva som gjelder der.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Eeeh, turoperatøren kan jo svare på hva som gjelder for å avlyse hos dem. Så får du lese forsikringsvilkårene og se hva som gjelder der.

Var vel ikke det jeg spurte om? Får null i refusjon av turoperatør, så da gjelder reiseforsikring

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med frekke trådstartere om dagen? Hvorfor er KG fylt med dem plutselig? 

Anonymkode: f28f1...590

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det med frekke trådstartere om dagen? Hvorfor er KG fylt med dem plutselig? 

Anonymkode: f28f1...590

Ikke meningen å være frekk. Men ønsker jo svar på det jeg lurer på, så kjedelig når folk svarer på andre ting. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel ikke det jeg spurte om? Får null i refusjon av turoperatør, så da gjelder reiseforsikring

Så les forsikringsvilkårene dine. 

Skrevet
Akkurat nå, riceberry skrev:

Ikke meningen å være frekk. Men ønsker jo svar på det jeg lurer på, så kjedelig når folk svarer på andre ting. 

Fint du sto frem med bruker. :)

Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Fint du sto frem med bruker. :)

Gjør ikke noe✌️ men i reisevilkårene står det bare at det treng dokumentasjon fra lege. Derfor spør jeg spørsmålet i HI

Skrevet
1 minutt siden, riceberry skrev:

Gjør ikke noe✌️ men i reisevilkårene står det bare at det treng dokumentasjon fra lege. Derfor spør jeg spørsmålet i HI

Du får finne ut av dette selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er i utg.pkt. ikke lov å tilbakedatere en sykemelding så hvis legen din er streng får du sykemelding fra mandag og ikke i dag. 

Anonymkode: 240c7...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt forsikringsselskapet. De har vel folk på jobb i helgene også.

Anonymkode: 0e338...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...