AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Skal på tur senere i dag arrangert av en turoperatør. Har fått feber, og tenker jeg ikke kan reise likevel. Fastlegekontoret hadde steng tidlig i dag, så fikk ikke gitt beskjed til legen for å få bekreftelse på sykdom. Tror dere at det går greit å vente til mandag da? Eller burde jeg forsøke legevakten, tviler på at de ønsker det da. Anonymkode: 32e2a...1ed
The Kitten Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Kan du ikke ringe turoperatøren og høre istedenfor å spørre her? Vi vet ikke hva de kommer til å godta.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, The Kitten skrev: Kan du ikke ringe turoperatøren og høre istedenfor å spørre her? Vi vet ikke hva de kommer til å godta. Eeeh, står jo i overskriften at det er til reiseforsikring. Anonymkode: 32e2a...1ed
The Kitten Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eeeh, står jo i overskriften at det er til reiseforsikring. Anonymkode: 32e2a...1ed Eeeh, turoperatøren kan jo svare på hva som gjelder for å avlyse hos dem. Så får du lese forsikringsvilkårene og se hva som gjelder der.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, The Kitten skrev: Eeeh, turoperatøren kan jo svare på hva som gjelder for å avlyse hos dem. Så får du lese forsikringsvilkårene og se hva som gjelder der. Var vel ikke det jeg spurte om? Får null i refusjon av turoperatør, så da gjelder reiseforsikring Anonymkode: 32e2a...1ed
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 Hva er det med frekke trådstartere om dagen? Hvorfor er KG fylt med dem plutselig? Anonymkode: f28f1...590 4
riceberry Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det med frekke trådstartere om dagen? Hvorfor er KG fylt med dem plutselig? Anonymkode: f28f1...590 Ikke meningen å være frekk. Men ønsker jo svar på det jeg lurer på, så kjedelig når folk svarer på andre ting.
The Kitten Skrevet 3. juli 2020 #8 Skrevet 3. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var vel ikke det jeg spurte om? Får null i refusjon av turoperatør, så da gjelder reiseforsikring Anonymkode: 32e2a...1ed Så les forsikringsvilkårene dine.
The Kitten Skrevet 3. juli 2020 #9 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, riceberry skrev: Ikke meningen å være frekk. Men ønsker jo svar på det jeg lurer på, så kjedelig når folk svarer på andre ting. Fint du sto frem med bruker.
riceberry Skrevet 3. juli 2020 #10 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, The Kitten skrev: Fint du sto frem med bruker. Gjør ikke noe✌️ men i reisevilkårene står det bare at det treng dokumentasjon fra lege. Derfor spør jeg spørsmålet i HI
The Kitten Skrevet 3. juli 2020 #11 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, riceberry skrev: Gjør ikke noe✌️ men i reisevilkårene står det bare at det treng dokumentasjon fra lege. Derfor spør jeg spørsmålet i HI Du får finne ut av dette selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #12 Skrevet 3. juli 2020 Det er i utg.pkt. ikke lov å tilbakedatere en sykemelding så hvis legen din er streng får du sykemelding fra mandag og ikke i dag. Anonymkode: 240c7...ed1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #13 Skrevet 3. juli 2020 Jeg ville spurt forsikringsselskapet. De har vel folk på jobb i helgene også. Anonymkode: 0e338...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå