AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Hvordan bruker babyen deres dyne/nattøy? Jeg er redd for at min 1 mnd gamle datter skal sparke dyna over seg. Er det virkelig trygt å "låse" dyna under madrassen? Tenker at da kan hun vikle seg under.. Eller er babywrap/sovepose bedre? Anonymkode: 6fbcb...f26
Sokkar Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Har hun en stor dyne, eller en dyne til nyfødt? De gangene mine sparket i dynen, var det fordi detvar på tide med mat. De lå jo aldir i sengen alene og sprellet? De sovnet, lå rolig, så var det dramatisk hyling og sprelling for å få pupp så fort som overhode mulig. Så var aldri redd for at de skulle ligge med hodet under dynen 😊
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Jeg byttet til sovepose etter at babyen fikk dyna over hodet i søvne. Pose føles mye tryggere! Anonymkode: ed85d...6e0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Sovepose er tryggest. Fester du dynen risikerer du at babyen åler seg under. Vår var en turner, og var overalt i sengen allerede etter en måned. Anonymkode: a59a2...63d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg byttet til sovepose etter at babyen fikk dyna over hodet i søvne. Pose føles mye tryggere! Anonymkode: ed85d...6e0 Samme her. Jeg våknet tilfeldig og så dyna over fjeset hans og han gispet etter luft da jeg tok den bort. Aldri vært så redd 😟 Anonymkode: bb9d3...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå