Bønna Skrevet 5. august 2005 #61 Skrevet 5. august 2005 Jeg har lest at livet ditt stort sett blir satt i løpet av tjueåra. Etter det er det fint lite endringer som skjer. Den sosiale mobiliteten er ganske lav. Men faktisk høyest i velferdsstater som i Skandinavia.
Bønna Skrevet 5. august 2005 #62 Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg fant en lapp i en skuff hjemme på jenterommet mitt for en stund siden. Den hadde jeg skrevet på da jeg var 18 år, og akkurat hadde truffet han som er samboeren min i dag. Planene var klare, jeg skulle studere i England, vi skulle gifte oss i 2003 og få barn i 2005. ← Det der må være en jentegreie. Jeg har aldri planlagt livet mitt så detaljert. Faktisk vet jeg ikke den dag i dag, i en alder av trettitre år, hva jeg egentlig ønsker i livet mitt. Av en eller annen grunn tror jeg ikke at jeg vet det når jeg seksogseksti heller. Livsgnisten, eller viljen til å leve, tror jeg er Guds sadistiske påfunn overfor menneskene. Endret 5. august 2005 av Bønna
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. august 2005 #63 Skrevet 7. august 2005 Mine såkalte forventninger ligger lenger frem i tid, kanskje 10 år. Foreløbig har jeg det bedre enn jeg noen gang har turt å håpe på, og jeg håper det fortsetter sånn. Jeg var en stund på helt feil spor i forhold til det meste, men hoppet av masterstudiet mitt og begynte på det jeg alltid har hatt lyst til å studere, og deretter fulgte resten av livet mitt etter på rett spor De eneste målene jeg noengang har satt meg er at jeg skal få en jobb jeg stort sett gleder meg å gå til, og å få barn før jeg er 30.
Gjest Trolletrine Skrevet 7. august 2005 #64 Skrevet 7. august 2005 Nei.Trodde jeg skulle ha mann og barn leeeenge før fylte 30-nå er jeg snart 31 og har verken barn eller mann
AUF Skrevet 8. august 2005 #65 Skrevet 8. august 2005 Jeg har aldri hatt noen forventninger faktisk. Kan ikke komme på noe. Begynt å få det nå. Jeg forventer at jeg kan bli frisk og at jeg en dag slipper å leve alene. Lov å håpe
Blomsterenka Skrevet 8. august 2005 #66 Skrevet 8. august 2005 Hei jenter og gutter. Ble livet ditt som du forventet? Selv kan jeg svare nei på det. Hva med dere? ← Jeg vet ikke om livet ble som forventet, jeg er midt i dette livet akkurat nå, så hvordan kan jeg vite noe om dette fra det ståstedet...
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 8. august 2005 #67 Skrevet 8. august 2005 Forventet? vet ikke om jeg forventet noe i ungdommen, men man drømte. så kom prinsen og vi skulle være forelsket og lykkelig i alle år det ar en drøm,men virkeligheten er annerledes. Livet har tuslet avgårde..... jeg forventer vel ikke noe nå heller,men drømmer fortsatt. er gift og erlykkelig,man jobber for det. har jobb,hus og god råd. Je forventer ikke at jeg skal ha like god råd resten av livet..... Livet er et mysterium....Hver dag, dukker det opp noe. På godt og vondt,mest godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå