AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg kjøpte noen poser med frosne bær og avokado og la rett i frysa. Så la jeg de i kjøleskapet, der lå de 3, maks 4 dager. Så fryste jeg de igjen. Tenkte å lage smoothie men tiden og energien strakk ikke til. Burde jeg kjøpe nye bær og avokado, eller kan jeg bruke det som lå i kjøleskapet noen dager? Anonymkode: 84394...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 Neppe farlig, går nok litt utover smaken bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Del Skrevet 3. juli 2020 Takk for svar tror du næringsstoffene er det samme? Anonymkode: 84394...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 3. juli 2020 #4 Del Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar tror du næringsstoffene er det samme? Anonymkode: 84394...843 Hvor skulle næringsstoffene blitt av? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Del Skrevet 3. juli 2020 Vet ikke, men en venninne sa at det kunne skje. Kanskje det bare er noe hun anser som sannnsynlig. jeg tar sjansen på å ta bærene opp av fryseren igjen, moser alt i en smoothie og fryser igjen. Anonymkode: 84394...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. juli 2020 #6 Del Skrevet 3. juli 2020 Du kan bruke dem, bare kvaliteten blir litt dårligere. Det er ikke farlig, går fint når du bare skal bruke dem i smoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 3. juli 2020 #7 Del Skrevet 3. juli 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, men en venninne sa at det kunne skje. Kanskje det bare er noe hun anser som sannnsynlig. jeg tar sjansen på å ta bærene opp av fryseren igjen, moser alt i en smoothie og fryser igjen. Anonymkode: 84394...843 Hvorfor skal du fryse smoothien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #8 Del Skrevet 3. juli 2020 Fryser smoothien i porsjonsbegere slik at jeg kan ta opp en hver dag. Lager mye av gangen, det blir dårlig om det står i kjølskapet en mnd Anonymkode: 84394...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå