AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Det er 3 uker siden jeg fødte (keisersnitt) og jeg har begynt å føle meg bra igjen - endelig. Det jeg sliter med er etter jeg har spist middag på ettermiddagen, får jeg utrolig mageknip som ender opp i diare. Mageknipene er så vonde at jeg nesten ikke klarer å stå rak i ryggen. Dette har skjedd fem-seks dager på rad nå. Jeg har hatt en del vondt de siste ukene, men smertene fra operasjonen har avtatt - men ikke mageknipene. Jeg veide rundt 50 før graviditeten, og nærmet meg 70 i uke 39. Jeg hadde håpet på å beholde noen av kiloene etter graviditeten, men nå har jeg rast ned i vekt. Jeg har så og si absolutt ingen mage igjen etter graviditeten, og jeg ser og på kragebeinet at jeg begynner å bli veldig tynn. Jeg spiser så klart ikke like mye i løpet av dagen - fult kjør med baby, så klart. Men jeg prøver å lure inn måltider der jeg kan. Men jeg reagerer veldig på at jeg flyr på do flere ganger på kvelden - noe som må være uheldig for vekta, det og. Kan disse mageknipene ha noen sammenheng med keisersnittet? Jeg har lest at forstoppelse kan være vanlig, men finner ingenting om at diaré kan forekomme etter keisersnitt? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: dac18...caf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring legen din. Anonymkode: 589b3...dd8 Det er gjort - noe jeg glemte å skrive. Men har ikke time før neste uke, så jeg tenkte å høre her om noen har opplevd det samme 😊 Anonymkode: dac18...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå