Støvsugerør Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Det er jo en god stund siden 22 juli og mengden oppslag den mannen har fått er enorm. Så alvorlige handlinger er helt klart nyhetsverdig, men så mye personfokus som det har vært er vel uheldig. Mediene har gitt utrolig mye oppmerksomhet til denne mannen når gjerningsmannen burde vært tiet ihjel, mens fokuset var på handlingene og offerne. Skulle mediene latt være å gjøre breivik legendarisk?
asterix Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Legendarisk? Et patetisk null som ingen tenker på lenger? 5
mumrikk1 Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Å opprette en tråd om denne mannen gjør det vell ikke noe bedre😒 3
Støvsugerør Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 2 timer siden, asterix skrev: Legendarisk? Et patetisk null som ingen tenker på lenger? Han skulle vært et patetisk null som ingen tenker på, ikke legende. Endret 3. juli 2020 av Støvsugerør
Halle-Palle Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 Han er ingen legende og jeg har ikke lest om han på lenge før du skriver om han nå. Her føler jeg at du bommet ganske kraftig. 4
Isild Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 Ingen har skrevet om han på lenge og ingen har tenkt på han på lenge, så denne tråden er unødvendig. Slett! 5
Nooni Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 At media har gjort han til en legende er ikke en opplevelse jeg deler og forstår ikke helt at noen kan tenke det. Jeg synes media har vært balanserte og bra i det meste av dekningen av han. 1
Nudeldama Skrevet 3. juli 2020 #8 Skrevet 3. juli 2020 Jeg synes heller ikke at media har gjort ham til en legende. Det skrives særdeles lite om ham. Det siste jeg leste om ham i media var at han sutret over at hans PlayStation var for gammel, ikke akkurat stoff som gjør ham legendeverdig. 2
HalldirV2 Skrevet 3. juli 2020 #9 Skrevet 3. juli 2020 Breivik har dessverre fått legendestatus i enkelte høyreekstreme miljøer, men det tror jeg klovnen hadde fått uavhengig av den store mediaoppmerksomheten. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. juli 2020 #10 Skrevet 3. juli 2020 Jeg kan ikke se at media har gjort Breivik, legendarisk på noen som helst måte, snarere tvert i mot.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #11 Skrevet 3. juli 2020 2 timer siden, HalldirV2 skrev: Breivik har dessverre fått legendestatus i enkelte høyreekstreme miljøer, men det tror jeg klovnen hadde fått uavhengig av den store mediaoppmerksomheten. Min erfaring er at de aller aller fleste ser på Breivik og Manshaus som tapere som har ødelagt mye. "Ingen", altså svært svært få, ser på de som noe i nærheten av legender. Ingen ting de har gjort har fremmet saken for de høyreekstreme, snarere tvert i mot. Anonymkode: 914a7...7cf 2
LiseTV Skrevet 3. juli 2020 #12 Skrevet 3. juli 2020 VI MÅ aldri glemme at desse er radikale fra høyresiden.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #13 Skrevet 4. juli 2020 Artig å se disse meningene som folk skulle ønske var sant. Anonymkode: 4f7e7...bd7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #14 Skrevet 4. juli 2020 Det er jo tvert imot. Mediene skriver svært lite om Breivik og det tror jeg er helt bevisst . Anonymkode: 8a4d4...4e0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #15 Skrevet 4. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo tvert imot. Mediene skriver svært lite om Breivik og det tror jeg er helt bevisst . Anonymkode: 8a4d4...4e0 Det er neppe det det siktes til. Det er ikke til å komme vekk fra at det Breivik planlagte og utførte er rimelig spektakulært. At folk ikke likte det han gjorde, er en annen side av saken. Anonymkode: 4f7e7...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå