Gå til innhold

Dyreparken eller bli hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

vi er en familie på 4 som egentlig skal 2 dager til dyreparken neste uke. Bonussønnen min brakk foten her forrige uke, og pga. store smerter blir det vanskelig å dra dit. Vi skulle egentlig sammen med ett annet vennepar også, og de drar nok uansett. Spm. er nå, skal jeg og min sønn allikevel dra sammen med de andre? Også blir min samboer hjemme med sin sønn? Eller burde vi alle holde oss hjemme? Blir liksom feil uansett føler jeg. Er jo bare en natt, dvs to dager. Hvis jeg og min sønn velger å dra blir det uansett en annen tur sammen med de andre når alle kan gå rundt og kjøre ting i parken. Akkurat nå ligger bare bonussønnen min i senga hele tiden, så min sønn får uansett ikke lekt med han. Men de kan se en film sammen. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 79e26...b72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har vel bestilt billetter på forhånd? I såfall synes jeg det blir dumt å ikke bruke de. Ville sett an til neste uke, kanskje bonussønnen din orker neste uke.

Anonymkode: 4ab15...258

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ville ha reist. Bonussønnen kan få en annen opplevelse når han er frisk.

Anonymkode: f36a1...c0d

• Liker 8
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hadde dratt. Uansett om det var bonusunge eller ikke. Sagt at vi drar for den andre ungens skyld og at vi finner på noe gøy sammen når han føler seg bedre. 

Er han glad i game hadde jeg kjøpt noen nye spill og kjøpt noe digg og latt han slappe av med gaming. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Gjør det trivelig for bonusbarnet - og bruk billettene og reis med ditt barn. Ta med hjem noe hyggelig som plaster på såret til bonusbarnet.

Eller du kan tenke slik: Hvis det var ditt barn som brakk foten og bonuspappa og bonusbarn ville dra - hadde du ikke sagt ja?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt. Ville sett an om han har mindre smerter neste uke så han kan være med, men ville dratt uansett.

Anonymkode: 41506...2de

• Liker 2
Skrevet

Er ofte sykt vondt første uka når man har brukket noe, og det å bli vant til følelsen av gipsen. Jeg hadde reist uten tvil, ingen vits i at begge skal være hjemme. Så for dere se om han orker å komme senere eller om dere skal kjøpe med noe gøy til han. Så for han tatt det igjen på en eller annen måte senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La bonussønn være hjemme med far. 

En av de negative minnene jeg har fra min barndom er da vi var på ferie i Danmark hos en familie vi kjente. Dagen var kommet da vi endelig skulle i en fornøyelsespark, men jeg var blitt syk. Så det jeg husker, er at jeg gikk rundt der og virkelig var syk i kroppen (influensa, eller hva det nå var), og at mine foreldre tvang meg med dit fordi vi var jo gjester bla bla bla.

Barns helse går foran mye.

Men du og ditt barn bør dra hvis det er dine venner (og ikke din kjæreste sine) dere skal møte.

Anonymkode: c5cc1...1af

Skrevet

Synes dere skal dra og la bonussønn være hjemme med far. Man ville jo gjort det samme om dere begge var foreldre til begge barn! En tar med det friske barnet, en annen er hjemme med det syke. Også gjør man noe hyggelig når det syke barnet orker. Så lenge det bare er en natt i tillegg er det jo ikke lenge dere er borte.

Når det er sagt kan det hende bonussønn blir mye bedre i løpet av helga og orker å være med! Rullestol funker!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar😊 

jeg tenker nok for mye rundt det siden jeg ikke vil være en dårlig bonusmor. Som dere sier, hadde det vært naturlig å dra hvis begge var våre barn, og at en var igjen hjemme med sykt barn. Og ja det er mine venner vi skal sammen med. 

Anonymkode: 79e26...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...