AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Tenker hvis det slutter å være liv i uke 5, vil testen være negativ i uke 7 da feks, selv om ingenting har kommet ut? Anonymkode: efe97...fd2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Nei, ikke nødvendigvis. Tar lang tid før HCG er ute av kroppen. Jeg hadde stigning i HCG etter MA. En måned etter medisinsk abort hadde jeg fortsatt positiv graviditetstest, da ble det funnet rester og jeg måtte ha en utskrapning. Ta kontakt med lege om du er urolig. Er du i uke 7 kan du se hjerteslag på tidlig UL privat! Anonymkode: 4ab92...cfb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Så lenge du ikke har blødd ut alt fra livmoren kan (vil) testen fremdeles være veldig positiv. Anonymkode: 6d206...090
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Det er jo nettopp det som er tingen med MA, at kroppen fortsatt tror den er gravid. Mange opplever stigning i HCG også, men det kan vel være en svakere stigning enn ved levende foster. Anonymkode: e88e5...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå