AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Skrevet 3. juli 2020 Bestevenninna mi holder på med en fyr. Hun er ikke så gira. Mest for sex. Han har nok forstått at det ikke er så seriøst fra hennes side. Men han liker henne som person. De har truffes ca 4 ganger. Den ene gangen var jeg med og sov over hos han. Etter narchspiel. Plutselig på natten kom han inn til meg. Jeg sov på et annet soverom. Våknet i sjokk av at noen kysset meg. Kysset meg igjen da jeg våknet. Jeg var veldig full. Plutselig slikket han meg og vi hadde sex. Jeg ble tydeligvis revet med. Så full at jeg ikke var redd for at venninna mi skulle komme inn. Eller merke han var borte. Når jeg våknet så husket jeg ikke det som hadde skjedd med en gang. Tenkte først det var en drøm. Men så så jeg trusa var av og tenkte at det faktisk skjedde. Jeg gruet meg til å stå opp og møte han og henne. Tenkte egentlig at han ikke husket så mye. At han kanskje var veldig full og kåt og ikke fikk noe på henne. Han sa ikke noe og jeg og venninna mi reiste hjem. Jeg skrev melding og spurte om han husket det som skjedde. For jev følte meg dårlig overfor min venninne. Ja, og jeg angrer ikke skrev han. Og lurte på om jeg angret. Videre sa han at beklager, men jeg lå og tenkte så på deg og klarte ikke stoppe lysten min på deg. Jeg ble tent på deg med en gang jeg så det. Du var deilig. Skulle gjerne pult deg igjen. Spør så om snap. Og vi har hatt litt kontakt. Delt mer enn vi burde. Sier jeg gjør han sykt kåt. Og at han vil treffest. Men så er det det med hun som han også sier. Han tror ikke det blir noe. Jeg er ikke ute etter noe seriøst. Men er enda i sjokk at han faktisk kom inn til meg og fikk lyst på meg. Samtidig som han har truffet henne etterpå og hatt sex. Jeg hadde aldri hatt mer kontakt med han visst jeg visste venninna mi hadde følelser. Det har hun virkelig ikke. Men dette gnager på meg. Vi deler alt. Hvordan skal jeg klare å holde kjeft om dette for alltid? Etterhvert tenker jeg nå at det han gjorde faktisk var et overtramp? Og at han satte meg i en dårlig situasjon? Hva ville dere gjort? Jeg ønsker egentlig ikke å treffe han og ikke ha kontakt når de har kontakt. Samtidig vanskelig. Vet gjennom henne at jeg og han har hatt bedre sex og dele mye mer på snap enn de har. Han sier han fikk en seksuell tiltrekning av meg. Er dette mulig? Samtidig som han liker henne også? Anonymkode: 60f9b...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Skrevet 3. juli 2020 Jeg hadde nok ikke fortalt det, men jeg hadde i DET MINSTE kuttet all kontakt med ham. Anonymkode: 33e2c...f2a 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Skrevet 3. juli 2020 Jeg hadde meldt han til politiet for overgrep. Det er det jeg hadde gjort. Anonymkode: b2027...1d2 10
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Skrevet 3. juli 2020 Nok en overgrepshistorie forkledd som et uskyldig spørsmål. Er snart en egen sjanger dette, på kg. Ts, hvis du er på ekte. Du har blitt voldtatt. Anonymkode: f5411...e6a 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nok en overgrepshistorie forkledd som et uskyldig spørsmål. Er snart en egen sjanger dette, på kg. Ts, hvis du er på ekte. Du har blitt voldtatt. Anonymkode: f5411...e6a Seriøst? Jeg var jo med på det. Anonymkode: 60f9b...7a0 8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #6 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde meldt han til politiet for overgrep. Det er det jeg hadde gjort. Anonymkode: b2027...1d2 Hadde jeg aldri tenkt. Hva skjer da? Får han vite at jeg har gjort det? Han kan jo si jeg var med på det? Anonymkode: 60f9b...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #7 Skrevet 3. juli 2020 Kutt nå i det minste kontakten med han, det er virkelig det minste du kan gjøre. Hva er det med damer som får litt oppmerksomhet, de kaster jo all moral over bord, driter i venninner bare de selv får litt oppmerksomhet. Anonymkode: 4a036...d5f 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2020 #8 Skrevet 3. juli 2020 Hvorfor sier dere voldtekt? Hun var jo med på det, begge var like fulle. Herlighet for en gjeng 😂
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #9 Skrevet 3. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst? Jeg var jo med på det. Anonymkode: 60f9b...7a0 Ok. Leste litt fort. Det kunne kommet tydeligere frem at du var med på det, inntrykket du gir er at det bare skjedde med deg. For å svare på spørsmålet. Jeg kan bli tiltrukket av venninner av dama. Men jeg går som hovedregel ikke inn på rommet til damer som sover, kysser dem og har sex med dem. Anonymkode: f5411...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #10 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kutt nå i det minste kontakten med han, det er virkelig det minste du kan gjøre. Hva er det med damer som får litt oppmerksomhet, de kaster jo all moral over bord, driter i venninner bare de selv får litt oppmerksomhet. Anonymkode: 4a036...d5f Jeg vet hun nok hadde gjort det samme. Altså hvis hun hadde havnet i min situasjon. Og ja, jeg er underernært på oppmerksomhet og er en veldig usikker person. Kanskje derfor jeg ble med på det. Kall meg gjerne dum. Anonymkode: 60f9b...7a0
Jenny77 Skrevet 3. juli 2020 #11 Skrevet 3. juli 2020 Utrolig dårlig gjort ovenfor venninnen din. hadde du likt å bli behandlet sånn? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #12 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Hvorfor sier dere voldtekt? Hun var jo med på det, begge var like fulle. Herlighet for en gjeng 😂 Har aldri tenkt voldtekt selv. Men tenker det var overtramp sv han selv om jeg var med på det? Han visste jeg var veldig full. Og han burde jo ikke kommet inn til meg? Anonymkode: 60f9b...7a0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #13 Skrevet 3. juli 2020 Ja, det er helt normalt at menn har lyst på alle kvinner de finner attraktive, også venninner til ei han ikke har et seriøst forhold til. Dette kan da ikke være en bombe? Anonymkode: ffcef...0f1 3
exictence Skrevet 3. juli 2020 #14 Skrevet 3. juli 2020 Dårlig av deg å ha videre kontakt med ham. Først må alt bli helt slutt med venninna di og ham. Så kan du høre med ham om hun har noe imot at du og han kan være sammen. Gjør det klart for henne at har hun det minste imot det, så vil du ikke gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #15 Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Leste litt fort. Det kunne kommet tydeligere frem at du var med på det, inntrykket du gir er at det bare skjedde med deg. For å svare på spørsmålet. Jeg kan bli tiltrukket av venninner av dama. Men jeg går som hovedregel ikke inn på rommet til damer som sover, kysser dem og har sex med dem. Anonymkode: f5411...e6a Jeg skrev jo at jeg var med på det. Men jeg husker lite av det. Blir du ofte tiltrukket da? Og hvorfor blir du det? Utseende? Kjemi? Får lyst å pule de? Anonymkode: 60f9b...7a0
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2020 #16 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri tenkt voldtekt selv. Men tenker det var overtramp sv han selv om jeg var med på det? Han visste jeg var veldig full. Og han burde jo ikke kommet inn til meg? Anonymkode: 60f9b...7a0 Han hadde vel lyst på deg og skulle gjøre et forsøk? Du ble jo med på det, så forsøket hans funket jo? Dere var jo begge fulle og med på det :)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #17 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Jenny77 skrev: Utrolig dårlig gjort ovenfor venninnen din. hadde du likt å bli behandlet sånn? Jeg vet. Men dette var ikke noe jeg startet. Dessuten vet jeg at hun holder på med flere menn, samtidig som hun er med han. Anonymkode: 60f9b...7a0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #18 Skrevet 3. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Har aldri tenkt voldtekt selv. Men tenker det var overtramp sv han selv om jeg var med på det? Han visste jeg var veldig full. Og han burde jo ikke kommet inn til meg? Anonymkode: 60f9b...7a0 Definitivt et overtramp. Overgrep er ikke sort/hvitt. Jeg synes denne er godt inne i gråsonen. Kombinasjonen av søvn og rus gir ikke et veldig godt utgangspunkt for samtykke. Men det var drøyt av meg å bruke ordet voldtekt så unyansert. Anonymkode: f5411...e6a 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #19 Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt normalt at menn har lyst på alle kvinner de finner attraktive, også venninner til ei han ikke har et seriøst forhold til. Dette kan da ikke være en bombe? Anonymkode: ffcef...0f1 Forstår bare ikke at han turte å gjøre noe med det? Anonymkode: 60f9b...7a0
exictence Skrevet 3. juli 2020 #20 Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å svare på spørsmålet. Jeg kan bli tiltrukket av venninner av dama. Men jeg går som hovedregel ikke inn på rommet til damer som sover, kysser dem og har sex med dem. Anonymkode: f5411...e6a Ts, hold deg unna ham. Han er ikke en ok mann siden han kunne gå på en jente, attpåtil venninne, som lå full og sov. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå