Hei004 Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Hei jeg fikk vite at jeg fikk plass på en skole jeg hadde veldig lyst til å gå på. Venninna mi søkte samme skole, men kom på venteliste. Hun fikk plass på en annen skole. Tror dere hun kommer inn hvis hun er nummer 50 på venteliste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #2 Del Skrevet 3. juli 2020 4 minutter siden, Hei004 skrev: Hei jeg fikk vite at jeg fikk plass på en skole jeg hadde veldig lyst til å gå på. Venninna mi søkte samme skole, men kom på venteliste. Hun fikk plass på en annen skole. Tror dere hun kommer inn hvis hun er nummer 50 på venteliste? sjekk hva som er blitt gjort tidligere år, hvor mange de har tatt opp osv. Det varierer jo noe ekstremt fra utdanning til utdanning. Profesjonsutdanninger har en tendens til å ta inn for mange, slik at svært få slipper inn på venteliste Anonymkode: 5102b...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #3 Del Skrevet 3. juli 2020 2 timer siden, Hei004 skrev: Hei jeg fikk vite at jeg fikk plass på en skole jeg hadde veldig lyst til å gå på. Venninna mi søkte samme skole, men kom på venteliste. Hun fikk plass på en annen skole. Tror dere hun kommer inn hvis hun er nummer 50 på venteliste? Har du fått tilbud på samordna allerede? Trodde ikke man fikk tilbud før 20. juli? Anonymkode: 4b85a...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #4 Del Skrevet 3. juli 2020 Det er gøyest å begynne å studere uten vennene sine.. Anonymkode: af4cd...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #5 Del Skrevet 3. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fått tilbud på samordna allerede? Trodde ikke man fikk tilbud før 20. juli? Anonymkode: 4b85a...db4 I følge tidligere poster av TS så gjelder det videregående skole, ikke høyere utdanning. Anonymkode: 8af51...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juli 2020 På 3.7.2020 den 15.16, AnonymBruker skrev: Det er gøyest å begynne å studere uten vennene sine.. Anonymkode: af4cd...c00 Nå gjelder det vgs da, men er enig der. Har litt toxic venner og vil helst komme meg vekk fra dem. De er aldri glade på mine vegne osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå